Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '12

 
Kategori
Magazin
 

Memleketimin güzel kadınları!

Memleketimin güzel kadınları!
 

bu yazıya bu resim uydu mu Ahmet?


Hiç magazin kategorisinde yazmamıştım biliyor musunuz?

“İnternethaber” sitesinde “ Kadınları en güzel on şehir!” başlıklı haberi okuyunca 50 yıllık bir gözle bir değerlendirme de ben yapayım dedim!

http://www.internethaber.com/kadinlari-en-guzel-10-sehir-foto-galerisi-21062.htm

Benimkisi yerel olacak tabi!

Memleketimden olacak!

Heyecan olsun diye  sondan başlayacağım!

10. Sakarya! ( Özel bir nedeni yok! Dua etsinler listeye girebildiler!)

9. Karabük! ( Biraz demir pası kokmasalar daha üst sıralarda olabilirlerdi!)

8. Zonguldak! ( Kömür sorunu var!)

7. Adana! (tek engel Pozantı!)

6. Nevşehir! ( Patates bozuldukça bunlar da bozuluyor!)

5. Edirne! ( Konuşurlarken kelimeleri içiçe geçmese ideal diyebilirdim!)

4. Hatay! ( Jale’nin hatırı var!)

3.  Balıkesir! ( ille de mavi gözlüler!)

2. Bosnia Herzekova! ( burayı da bizden saydım!)

1. Giresun! ( ittifakla!)

Elli yıllık gözlemim bu.

Bir elli yıl daha yaşarsam gene yazarım!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..