Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
47
 

Memnun Olan, Rahatsız Olan

Olan ya da yapılan işlerden bir kısım memnun bir kısım rahatsız ise hangisinin isteği öncelikle dikkate alınır?

Normalde memnun olan fazlaysa onun, değilse rahatsız olanın isteği öncelikli olmak gerekir.

Ama uygulamada rahatsız olana öncelik veriliyor.

Örneğin güzel bir şarkı. Dinlemek isteyen çok, istemeyen az. Burada sayıya bakılıyor ve hangisi çok ise onun dediği oluyor.

100 kişiden 99’u pencere açılsın içeri havalandırılsın diyor, bir kişi rahatsız olduğunu söylüyor ve pencere açılmıyor.

Sayı burada sökmüyor…

İnsanların mutsuz(memnun) olmaları da rahatsız olmaları kadar önemlidir.

Bir kişi rahatsız diye 99 kişinin memnuniyeti göz ardı edilemez; ama ediliyor. Benim rastladığım bütün vakalarda uygulama bu şekildeydi.

Bir kişiye çözüm bulacağına 99 kişiyi mağdur ediyor. Gerekçe; 99 kişi keyif ama o bir kişi rahatsız olduğu için, onunki daha önemliymiş.

 

 

 

 

 

 

ETEM SEVİK, Berrakça bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5328
Toplam yorum
: 13763
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 657
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster