Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '17

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Memur ve emeklilerine verilen zam ilk ayda eridi!

Memur ve emeklilerine verilen zam ilk ayda eridi!
 

Memurlar ve memur emeklilerine verilen yüzde 3’lük zam Ocak ayı enflasyonu ile eridi gitti!

Ocak Ayı Tüketici enflasyonu aylık bazda yüzde 2.46oranında arttı!

Üretici fiyat endeksi de yüzde 3.98 artarak, önümüzdeki aylarda tüketici enflasyonunun daha da artacağını işaret etti.

Enflasyon yıllık bazda 9.22 olarak son dört yılın en yüksek seviyesine ulaştı.

Diğer emeklilerimizin aldığı yüzde 4.73  lük zammın da yarısı çoktan eriyip gitti!

Bunları niye yazıyorum?

Dar gelirli kesimleri kimse fark etmiyor. Ancak iktidar oy deposu olarak görmeye devam ediyor.

Hükümet yat fiyatlarındaki Özel Tüketim vergisini sıfırlarken, yat almaya imkânı olmayanları hesaba bile katmıyor.

Enflasyon nedeniyle her geçen gün fakirleşen çoğunluk halk kesimleri, gelir dağılımındaki adaletsizliğin yükünü sırtlarında taşıyorlar.

Daha fazla söze gerek var mı bilmem?

Ama yaklaşan referandum da gariban kesime, yine bir parmak bal yok!

Beyaz eşya ve Yat’ta özel tüketim vergisini sıfırlayan iktidar, çalışanlar ve emeklilerden “EVET” oyu bekliyor!

Bu durum karşısında, çalışanlar ve emekliler referandumda nasıl oy kullanırlar?

Bu sorunun cevabı göründüğü gibi olur mu?

Olmazsa, hep birlikte sürünmeye devam ederiz.

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..