Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Memura ek zam yoldaymış!!!

Memura ek zam yoldaymış!!!
 

Birden buldumcuk delisi oluverdim. Bize yine zam varmış, oh be! Sırtımız yere gelmez artık. Enflasyon’un yüksek çıkmasının faydası, biz gözü doymaz memura kazanç getiriyor. Hani derler ya b... da boncuk bulmuş gibi seviniyor diye işte öyle bir şey oldum. Sağ olsunlar, arada bir bizleri de gözleri görüyor ya daha ölsem de gam yemem. Ben üniversite filan bitirdim ama daha hesap kitaptan anlamıyorum sanırım. Benim maaş, Ocak'tan Ocağa zam görüyor, sayın devlet büyüklerimiz memura zam verdik diye reklam yapıyorlar, ama ben temmuz zammını göremiyorum. Sahi ne oluyor benim maaşıma gelen zamlar?
Ben söyleyeyim; Neden soruyorsun demeyin sakın, içimi döküyorum. Vergi dilimine girip benim temmuz zammı kuş olup, devletin cebine vergi olarak giriveriyor. Hani adama sormuşlar ya; namaz kılıyor musun diye adam da bayramdan bayrama demiş.Bizim zamda seneden seneye işte, ben b.....k da boncuk bulan gibi olmayayım da Sayın Başbakanımızın kızımı olsun. Hanım kızımız, peder beyi Başbakan olmasaydı rüyasında bile göremeyeceği bir işe ve maaş'a kondu.

Bizim suçumuz, memur olup, devlete hizmet etmek, yıllanınca da haydi sen çok kazandın, yılda bir kez zam yeter de artar sana deyip vergi dilimine girmek. Sağlık olsun, buna da şükür etmek lazım. Lazım da verilen zamma sevinemedim. Açlıktan ölmeyecek kadar veriyorlar sağ olsunlar, hiç düşünmeyebilirlerdi de değil mi? Memurlar; kendilerine birer para sayma makinesi alabilirler, ekonomiyi canlandırmak gerek diye düşünüyorum. Ne dersiniz?
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..