Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '09

 
Kategori
Antalya
 

Menderes Türel Antalya'yı bitirdi

Menderes Türel Antalya'yı bitirdi
 

Antalya kent merkezi!
Zorunlu olmadığım sürece gitmeyeceğim yerlerden birisidir.
Mutlaka bir işimin olması gerekiyor kentin merkezine, yani Kalekapısı denen yere gidebilmem için.
Ve işimi bitirir bitirmez hemen terk ederim kentin merkezini.
Kaçarım oralardan.
Dolaşmak istemem.
Vitrinlere bakmak bana zul gelir.
Sıkılırım.
Ruhum daralır.

Ne var ki dün akşam, kentin merkezine zorunluluk nedeni ile inmek durumunda kaldım.
Bir yağmur bastırdı akşam saatlerinde.
İnanılmazdı.
Zaten ortalık allak bullak.
Metro inşaatı kisvesi altında koca Antalya yok ediliyor.
Delik deşik ediliyor.
Yol deseniz yok.
İz belli değil.
Bir keşmekeş, bir keşmekeş sormayın gitsin.
İstanbul’dan beter bir durumda.

Yaklaşık bir saatlik bir dolaşma ve yol, iz bulma sürecinden sonra, Nagiş’le kızı tombik Bilge Su’yu gidecekleri yere bırakabilmiştim.
Ama helak olmuştuk.
Rezillikti.
Tam bir kepazelik resmiydi.

Ben dün akşam içimden bol miktarda ver yansın ettim.
Belediye Başkanı Menderes Türel’e içimden iyi niyetlerimi sunu verdim!
Nasiplendi benim iyi niyetlerimden Belediye Başkanı Menderes Türel.

Bencileyin Menderes Türel büyük bir iş başarmıştır.
Antalya’da olmayan trafik sorununu alt geçit dediği ucubelerle kendisi yaratmıştır.
Ulaşım sorunu dahi olmayan mazbut Antalya’ya “Metro getireceğim” diyerek vurdu kazmayı ve Antalya’yı yaşanmaz hale soktu.
Bravo!
Yaptıkları ile övünç duyabilir.

Antalya 2004 senesinden beri yaşanılır olmaktan çıktı.
Her yer inşaat.
Şantiye.
“İş yapıyor, çalışıyor” desinler diye, önüne gelen yere vurdu kazmayı.
Soktu iş makinelerini.
Koca bir beş yıldır doğru dürüst Antalya’nın kaldırımlarında yürüyemez olduk.
İnşaatın biri bitmeden bir diğeri başlıyor.
Ve bu altyapı inşaatları Antalya’yı resmen yok ediyor.
Hiçbir sorunu çözmüyor.
Aksine derinleştiriyor.

Yakında Eski Otogar’ın olduğu yere yapılan devasa alış veriş merkezi faaliyete geçecek.
İşte o zaman seyredin Antalya’nın halini.
Merkez de bulunan küçük esnaf bir bir batacak.
Trafik sorunu içinden çıkılmaz hale dönüşecek.
Metro denen rezillik, zaten dar olan yolları iyice daraltacak.
Hemen ardından stad faaliyete geçecek.
Rezillik katlanacak.

Sanırım “paranla rezil olmak” denen şey bu olsa gerek.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..