Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Antalya
 

Menderes Türel yağmur keyfimizi de iç etti

Menderes Türel yağmur keyfimizi de iç etti
 

Birkaç gündür ne de güzel yağmur yağıyor Antalya’da.
Her yanı sular seller götürüyor.
Ve ben içimdeki en güzel dileklerimi sunuyorum doğaya.
Daha fazla yağmur versin diye.

Uzun yıllar oldu Antalya’ya yağmur yağmayalı.
Azıcık yağardı son birkaç yıldır, sonrasında açardı canlımı canlı bir güneş.
Oysa Antalya’nın yağmurları bir başkadır.
Bilen bilir.
Gök gürültüsü eşliğinde çakan şimşeklerle birlikte yağmur tanecikleri yer yüzüne doğru inişe geçerdi.
Ve ben keyifle izlerdim o taneciklerin yere inişini.
Şimdi de yağsın diye en güzel dileklerimi sunuyorum ama nafile.
Diğer bir taraftan işe nasıl gidip-geleceğimi düşünüyorum.
Kolay değil.
Bir uçtan bir başka uca doğru.
Oysa ben çok severdim yağmurda yolculuk yapmasını.
Şimdi ise yağmur yağsın diye en güzel dileklerimi doğaya sunarken, işe nasıl gidip ve geleceğim kafama takılıyor.
Bir trafik keşmekeşi ki sormayın gitsin.
Rezalet.
O güzelim yağmurun bedeliymiş gibi.
Sağ olsun Menderes Türel Beyefendi kaç yıldır Antalya’nın çanına ot tıkadı ya, her yer şantiye.
Hani diyorum yapılanların kamu yararına olan bir yanı olsa bu çileyi çekelim vatandaş olarak.
Aksine, kamu yararı diye bir şey söz konusu değil.
Var olan alt yapı inşaatları, Alış Veriş Merkezi inşaatları, Tramvay Hattı İnşaatı hepsi rezillik anıtı olarak Antalya’nın göbeğine konduruluyor.
Yolculuk yapmak mı yağmurda.
Hiç çekilmez oldu.
Yollar belli değil ki.
Sadece son bir yıldır mı böyle sanıyorsunuz.
Hayır efendim.
Menderes Türel mazbatayı eline aldığından beridir ki Antalya’nın hali bu.
Nereye kadar?
Belli değil.
Ve inşaatlar bitip de şantiyeler kalkınca siz seyreyleyin cümbüşü.
Ne trafik yürüyecek Antalya’da, nede insanlar yürüyebilecek yollarda.

Oysa ne de çok severdim yağmurda yolculuk yapmayı.
Hafif bir de müzik çaldı mı aracımda, yolculuk pek de bir keyifli olurdu.
Yazık.

Aslında bunları yazarken nasılda bencil olduğumu fark ettim birden.
Ya imkanları kısıtlı olanlar.
Evet imkanları kısıtlı olanlar ne yapıyor bu yağmurda, çamurda?
Evlerinden işine gitmek için çile çekenler.
Arabası olmayıp da minibüse talim edenler ne yapıyordur?
Gece kondular da yaşayan vatandaşlar ne yapıyordur?
Tabi bunlar hayatın bir gerçeği olsa da sağ olsun Belediye Başkanımız sayesinde, son beş yılımız yaşanmaz hale geldi.
Zaten zor olan hayatı Bay Başkan daha bir çekilmez hale getirdi.
Bilmiyorum ki ben Menderes Türel ile ilgili daha neler yazsam.
Aslında yazılacak o kadar çok şey var ki.
Ve ben Menderes Türel’in bu seçimi kaybetmesini canı gönülden istiyorum.
Çünkü bir beş yıl daha nasıl katlanırım Menderes Türel’e?
Bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..