Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Mental

Mental
 

.....................................................daha iyi yaşasın diye dünya..............................................................................................................


(Annem'den yadigar diyor Annem, ceviz şifonyeri için... her çekmecesi açıldığında bize "acılı hatıralar senfonisini" dinletiyor, üstelik bedava... bence önce şifonyer vardı... büyük büyük Babam evi şifonyerin üstüne yapmıştı...)
..
ter... toz... kan
sakalımda ne ararsan
kirli sakal...
apaçık anlatmayacak olsam
romantik bi maçoluk çıkabilirdi sakalımdan...
ama derdim başka bu akşam;
dişe diş... küle kül... kana kan
hayallerimi çalan kodaman!
seni düelloya davet ediyorum
zaman;
intikam!
sen istersen atom bombası kullan
ben daha kağıt olmamış bir ağaçla da
seninle başa çıkabilirim
 
hayallerin peşinde...
24 saat önce...
medya zihnimi fena bulandırıyordu 
ve henüz kimseyi suçlayamıyordum
.
.
en son senfonili ceviz şifonyerin 
zor açılan üst çekmecesinde görmüştüm.
unutkan oldum bu aralar sevgilim
üstelik çıplağım, üşütmüşüm
çıkarıp bi yerlerde düşürmüş olabilirim.
 
ya da...
bence...
ve de
kesinlikle...
"işin içinde hırsızlık var"...
 
(bi bit yeniği var diyor Sabri amca; kesin bi bit yeniği var peşini bırakma! öyle olmasaydı... hiç kimse kaskının üzerinde namusunu karartmazdı, bu bana suçlu insanların gazetelerde çıkan resimlerinde gözlerine çekilen siyah bantı hatırlatıyor diyor Sabri amca, haksız sayılmaz da... )
 
hayallerimi çalanlar
fidye için boşuna heveslenmeyin !
azami geçirdiği için usta
asgarî geçim indirimi ile tutunuyorum hayata..
ama hala kredi kartı kabul ediyor küçük ilanlar;
bi telefona bakar;
o anda hükümsüzdür hayallerim...
 
beni sevenler; siz de çok üzülmeyin
masumiyet daha tehlikeli olabilir;
polise sakın haber vermeyin!
tabureden düşebilir
emanette kaybolabilir
gaz fişeğiyle ölebilir ya da ne bileyim
yakarlar bi otelde
kim yaktıya gidebilir...
 
ama sen anne;
hayallerim için dualarını esirgeme.
sağ salim bi kıyıya vursun;
eski bi şarap şişesine terk edilmiş olabilir.
dua et ve tanrıdan umudunu kesme!
tanrı insanı hiç bi zaman unutmadı
sorun; tanrının artık insana inanmaması...
dua et anne!
inandır tanrıyı... 
 
politika üretme kabızı
muhalefet dostlarım;
yüz metreden tanırsınız hayallerimi...
gökkuşağından daha fazla renklerim vardı
ve sadece hayallerim aktı...
evet aktı belki de 
kasıtlı unutulmuş 
ihaleye sonradan eklenmiş 
röntgenci bir mazgal içine
aktı belki de...
 
bi dost bulursa getirebilir
ahde vefa!
belki de badem ağacının altında ezilebilir
işte o zaman harbiden ah! de Vefa...
 
kır kahvesindeki kaşarlı tost müptelası
aybaşı renkli kısa etekli o kadın
kesin bi şey biliyor;
sağ yanı pis pis gülümsüyor
sağ yanağında gizli ve sertifikalı bi kedi var
yedi erkekten tek gebelik
yedi bitirdi bizi bu gülümsemesi...
sol yanı fondaten
yedikat fondaten
yedikat cehennem;
üşenmez deşersen
altında zehirli bi yılan var
benden duymuş olma;
alkolün sonu gelmediği bi gece öğrendiydim kazara...
tırnaklarım hala kanar...
...
alkol demişken;
çaycı;
duble rakı!
buz olmasa da olur içinde 
saat yirmi ikiyi geçmişse
hatta alkol de ekleme!
 
ama göster hünerini hacı;
iki kucak sevgi sığdırabilirsen bardağa 
bana bir ömür yeter...
 
hayallerden o anda vazgeçerim...
 
prosayko
 
 
(resim internetten alınmıştır... ölürken gülümsemeyi ihmal etmeyin...)
 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..