Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Menteşe İlçesi Yerkesik Mahallesi Muhtarı Erol Çakmak'tır.

Menteşe İlçesi Yerkesik Mahallesi Muhtarı Erol Çakmak'tır.
 

Erol Çakmak Muğla Menteşe İlçesi Yerkesik mahallesi muhtarı (fotoğraf çekim Hüseyin Koçal arşivi)


Yerkesik mahalle oldu artık. Mahalle kavramından alınmamak gerek. Mahalleniz, sokağınız sizin yaşam alanlarınız.

Yerkesik muhtarı hangi kriterlerden oluşur? Duygularım ve düşüncelerim; Yerkesik yöresinin şahsi değil, yöresel gerçeklerle yönetilmesi ve yürütülmesi olarak bakıyorum.

Bu noktada elbette düşüncelerim pek çok farklılık geçiriyor. Yerkesik'te kim elini taşın altına koyuyor? Yerkesik için kimler ne kadar yöresel duygularla olaya bakıyor?

Yani Yerkesik için gerek Yerkesik'te, gerekse bölgede hangi alanlarda olursa olsun bu birikimlerin içinde olunmuş.

Yerkesik deyince bir kapasite ve tarihten bu yana aydınlığın beşiğinde bir yönetim demektir.

Yerkesik kişisel düşüncelerin değil, yöresel ve toplumsal birikimlerin temsil edileceği alandır.

Gelişmiş toplumlar diyoruz, ilerlemiş bölgeler diyoruz, kalkınmış yöre diyoruz.

Ki, mahalle olduğumuz bu noktada, gittiğim toplantılarda hep şunu dinledim. Artık muhtarınız sizi dinleyecek, sorunlarınızı, çözümlerinize muhtarınız bakacak, bunları bize o getirecek.

Erol Çakmak muhtar oldu. Yerkesik Erol kardeşimizi belirledi.
Erol Çakmak ve ekibine bu yolda başarı diliyor, kutluyorum.
Ekibi de gayet iyidir.

Erol kardeşimiz iyi bir insan.Daha önce Yerkesik Ömerağa mahallesi muhtarı idi. Gördüm ki, iletişimi güçlü . Dileğim ve isteğim;  Yerkesiğin iyi ve güçlü temsil edilmesidir. Hizmet görmesidir.

Önce muhtarlıklar farklı bir çerçevede idi, şimdi ise bir yörede yetkili derecesinde. Başaracığına inancım çok...

YERKESİK için hayırlı uğurlu olsun...

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..