Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Meraklısına bazı ilginç espriler

Meraklısına bazı ilginç espriler
 

-“Yerin kulağı var” derler.

-Eee ne var yani, benim de kulağım var.”

“-Peki ben yer miyim?

“-Hayır, ben yemem.”

Kıkır

Bir yere çıkarken bayanlar genelde annelerinden izin alırlar. Şöyle derler

“-Anne, beni bekleme, sabaha dönerim, aksama da iskender.”

“-Dışarda fazla dolaşmayın.

“-Neden?”

“-Dolaşırsanız düğüm olursunuz.”

Kıkır kıkır.

İki doktor kendi aralarında konuşuyorlar. “Hastanenin durumu iyi değilmiş, bu ay döner vermeyeceklermiş, sandviç vereceklermiş.”

Kıkır kıkır

Taksime park yapmasınlar, başkasının taksisine yapsınlar.

Kıkır kıkır.

Hastanelerin girişine “Danışma” yazıyorlar, adamlar yine de danışıyor. Ne garip iş.

Kıkır Kıkır

”-Son gülen iyi güler.”

“Neden?”

“-Çünkü geç anlıyorsun off.”

Adamın biri sandviç ekmeğinin arasına yay koymuş. Tam ısırırken,

“-Hoop birader, ne yapıyorsun sen dedikleri zaman.

“Görmüyor musunuz yayla lezzet testi yapıyorum” demiş.


Kıkır Kıkır.

Gölgede oturan bir zencinin koluna düşen karına ne der?

“-Eyvah karakola düştüm.”der.

Kıkır Kıkır

Geçen gün bir taksi çevirdim, o kadar çok çevirmişim ki hala dönüyordu.”

Kıkır Kıkır

Tenya denilen meret, bağırsak da olur, bağırmasak da.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..