Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

25 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mercimek !

Mercimek !
 

Akşam erkenden uydum. Daha doğrusu uyumaya çalıştım. Sabah doktora gidip bizim ufaklığı görebilme telaşı vardı içimde..

Sabah erkenden uyandım 06:30 ! Bu mümkün değil normal zamanda. Kahvaltı edemedim yine. Hazırlandık ve çıktık. Doktor muayene eder etmez 4 haftalık dedi. Yine gözlerim doldu..Ultrasonda görüyor bir şey ama ben göremiyorum tabii. Sonra muayene bitti. Kan testi istedi tekrar. Diğe testde Hcg değeri yokmuş çünkü. "Ben ultrasonda ne kadar görsemde emin olmak isterim" dedi. Sanırım buda benim gibi şüpheli bir doktor !

Kan tahlili yapıldı. Onu pazartesi alacağız.

Eve geldik ilk resmimizle !

Sonra bizim mercimeğin canı iskender istedi. Vallahi benim değil:))..

Haber bekleyen arkadaşlarıma haberimi verdim.

Sonra eve gelincede oturdum pc başına blog yazmaya.


Bu ara çok oturmayı düşünmüyorum aslında ama dayanamam ki !Okumadan yazmadan blog !


Uzun lafın kısası bizim mercimek yani arkadaşların deyimiyle "blog bebeği" büyüyecek inşallah ..Ve ona devretmeyi düşünüyorum sayfamı:))

Beni bu tatlı heyecanımda yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma !

Sizleri çok seviyorum..Nede haklıymışım meğer " hiç tanımadan yaşanılan dostluklar " adlı bloğumu yazarken ..Bu olayların hiçbiri yoktu daha !

Hep en güzel paylaşımlarımız olsun İnşallah !

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..