Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '17

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Merdiven Altı Diyoruz Ama Ya Adamın İş Yeri Merdivenin Altındaysa

Merdiven Altı Diyoruz Ama Ya Adamın İş Yeri Merdivenin Altındaysa
 

Halk bilmez ki merdiven altının ne olduğunu, merdivenin altı sanır ki bu tür üretimler de böyle yapılıyor zaten.

Konu neyin nerede üretildiği değil, merdiven altı olsun kayıtlı olsun kontrol et; üç buçuk bir şey üreteceğim diye kocaman fabrika mı kuracağız, kimin gücü var ki.

Merdiven altının kötü bir şöhreti var, müdahale et iyi bir şöhreti olsun; hırsızlık-üçkâğıt her yerde her şekilde olabilir yine merdivenin altında üretsin ama kaliteli olsun.

Adamın işyeri merdivenin altındaysa merdiven altı üretim yapıyor sanılır, bence üretim merdiven altında değil görevliler merdiven altında, insanlar her yerde üretim yapabilirler illa fabrika mı olacak.

“Merdiven altı üretim” üretimin yerini değil üretim şeklini anlatıyor aslında… Kontrolsüz, sağlıksız hatta zararlı üretim demek. Ama elbette merdivenin altında yapılan her üretim olumsuz değerlendirilmemeli.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..