Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Merdivenler

Koyu tenli düşlerim—erkek düşlerim---zamanı gelmedi

Bulamadım karanlıkta pınarın başında—zamanı var
düş’ün zamanı var
bulunmaz tozlarda;
bulunmaz gizlerde..

kaybolmuşum

Koyu tenli düşlerim— erkek düşlerim--- zamanı gelmedi
Açık tenli düşlerim— kadın düşlerim— duraksayıp-- mırıldanan

Düşlerimin yapısı— duraksayıp— mırıldanan— zamanı gelir

Bulamadım karanlıkta pınarın başında— zamanı var

Dinlendiğin kendin için— zamanı yok

Dinlediğin kendin için— eskitmiş merdivenler – öfkeni
eskitmiş merdivenler öfkeni
Aradığın kendin için
Bulamadığın kendin için--- düşlerimin mırıldandığı zamanı getir
Bulunmaz gizlerde
Bulunmaz tozlarda
zamanı var

Eskitsin merdivenler öfkemi

Ansızın düşümde

Ben dedim boynu bükük geceden sabaha çıkar beni

Yazı dedi sokaktan rüzgarı getirdim

Çıt kırıldı uzaklık

Kızıl düş söndü

BEN GİDİYORDUM SOYUTA

Saatler akıp gitmiş

Erimiş saatler

Rengin ÖZESMİ

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..