Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Merdo'yla tanışmak

Merdo'yla tanışmak
 

Merhaba! 

Beni tanıyan dostlarım bir süredir Selçuk’ta yaşamadığımı, “TED Mersin Koleji”nde Türkçe öğretmenliği yaptığımı biliyorlar. Bilmeyenlere de ben söylemiş oldum. İş hayatının koşuşturması içinde kendimle baş başa kalıp yazmaya pek zaman bulamıyorum. 

Yeni yerler görmek, yeni insanlar tanımak ve kişisel gelişimime katkı sağlamak adına “Çukurova”dayım. Her yeri, her insanı değerli olan “Anadolu”nun en özel köşelerinden birindeyim. 

Öğrencilerimin hayatlarına küçücük bile olsa dokunabiliyorsam, dünyanın en mutlu insanı oluyorum. İnsan adına, emek adına, sevgi adına içinde olabildiğim tüm paylaşımların önemini biliyorum. 

Yazımın başlığına gelince; evet, bugün “Merdo” yla tanıştım. Bildiğimiz Merdo. Mahzuni’nin Merdo’suyla... 

“Sana bir gün olsun gülmedi hayat” dizesiyle başlayan meşhur şarkıdaki Merdo’yla tanıştım. 

Tamamen rastlantı. Bana; memleketinden, arkadaşlarından, Mahzuni’den bahsetti. Acılarla dolu; ama hala mutlu ve onurlu hayatından bahsetti bana. Şiirlerini ve anılarını paylaştı benimle. Gözlerimiz doldu. İnsanın, emeğin, sevginin en önemli şeyler olduğunu konuştuk. 

Bütün bunlar, beş on dakika bile olsa, zaman ayırıp bir şeyler yazma ve yazdıklarımı sizlerle paylaşma zorunluluğu hissettirdi bana. 

Az önce öğrencilerimle görüştüm. Çiçek Bayramlarını kutladım. Şimdi Akkuyu’ ya yapılması planlanan “Nükleer Santrale Karşı El Ele İnsan Zinciri” eylemine gitmek için evden çıkıyorum. 

Hoşçakalın! 

 
Toplam blog
: 11
: 2355
Kayıt tarihi
: 02.09.07
 
 

Özgür Ayhan Özkaynak, eğitimci olarak birçok faaliyette bulunmuştur. TED Mersin Koleji ve İDV Öze..