Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Merhaba...

Merhaba...
 

Bugün bayram neşe doluyor insan değil mi? Mübarek Ramazan ayını büyük bir huşu içinde geçirdikten sonra sanki bembeyaz bir süt gibi tertemiz şekilde hayata devam etme zamanıdır. Bu beyazlığı bozmak ya da bozmamak bizim elimizde. Bozmak ya da bozmamak işte bütün mesele bu.

Merhaba arkadaşlar ben Gökhan. Aranıza katılmaktan büyük bir sevinç duyarken içim heyecanla kaplanmış durumda. Gördüğüm kadarıyla burası büyük bir gezegen ve onda yaşayan çok büyük bir aile yeralmakta. Beni de aranıza alırsanız sevinirim. Bugün arefe. Yarın bayram ve çok sevinçliyim. Aslında şu anda evde olmam gerekirdi ama cafeden de sizlere ulaşabiliyorum.

İnşallah sizler gibi ben de 100 lere dalya diyebilirim. Kısmet işte..
Sizlerle fikirlerimi paylaşmaktan büyük kıvanç duyacağım. Aslında bu aralar edebiyete ve romana büyük zaman ayırmaya başladım. Kitap okumak, insanın zihnini tazeliyor ve yazanları adeta kendimiz yaşıyormuş gibi sürüklüyor içine.
Benim yazacaklarım şimdilik bu kadar arkadaşlarım. Artık bayramda sonra sizlere tekrar kavuşmanın mutluluğu içinde yazmaya devam edecağim. Hepinizin Ramazan Bayramını kutluyorum. İyi yazmalar......

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..