Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Merhaba;)

Merhaba;)
 

AİLEM


Merhaba;)

"Yeni yılda yeni bir haftaya Merhaba" yeni başlangıçlar her zaman güzeldir...

İki yıl önce bu gün "yaşamımda yeni bir başlangıç" diye düşünmüştüm.

Nedeni; ikinci kez geçirdiğim operasyon sonrasında sağlıklı yaşamaya devam edeceğime inanmam!

4 OCAK 2008'den sonra "bu benim 2. doğum günüm" demiştim.

Aynı durumda olan ve benzer kuşku ve korkuları yaşamış olan

Pembe Güç derneğindeki arkadaşlarımla paylaşınca görüyorum ki; hepimiz ikinci kez doğduğumuzu düşünüyoruz.

İnsan yaşamında bir anda her şey değişebilir.

Yaşadıklarımız bunun doğruluğunu gösterir.

Hastalık- acı- üzüntü çok farklı duygular yaşatabiliyor.

Bu durumda önce Allah güç ve kolaylık veriyorsa sonra yakınlarınız yanınızdaysa ve kişisel inancınız varsa mutlu son sağlıklı bir yaşamdır.

Hastalıkla tanıştıktan ve operasyonlar bittikten sonra iki yıl süreyle her ay yapılan iğnem 2009 Aralık ayında bitti! Dilerim, 5 yılı tamamlayarak ilaç kullanımına da veda ederim;)

4 OCAK sevgili yeğenim Baybars'ın doğum günü.

Baybars'a ve kendime yeni başlangıçlar ve güzellikler diliyorum...

Her yeni yılda yeni kararlar alırız, bir kısmını uygulamadan unuturuz...

O nedenle uygulayamayacağim kararlar almayacağım...

2010'da

Kendim için arzuladığım her şeyi gerçekleştirmeye çalışacağım.
Konya ziyaretini Mevlana anma törenleri sırasında yapacağım.
Görevde otuz yılı tamamlayarak emekli olacağım.
Mevlana'nın 7 öğüdünü sıkça hatırlayacağım.
Düzenli yürüyüş yapacağım.
Yüzeceğim.
KENDİME-AİLEME-SEVDİKLERİME-ARKADAŞLARIMA-SİZLERE-

TÜM CANLILARA İYİLİK VE SAĞLIK DİLİYORUM...

Sevgiler...

L.G.E

 
Toplam blog
: 67
: 1508
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Hazır Giyim alanında meslek dersi öğretmeniyim. Ankara Kız Teknik Yüksek Öğretmen okulu Giyim böl..