Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Merhaba, ben geldim!

Yaklaşık bir saattir sayfa bana ben sayfaya bakıyorum. Neden bu kadar zorlandım anlamadım. Ne yazacağımı düşünüyorum. İtiraf edeyim hala neden bahsedeceğimi bilmiyorum. Buraya neden üye olduğumu düşündüm. Neden burda bişeyler yazmak ve tanımadığım insanlarla bunları paylaşmak istiyorum? Aslında çok ketum biriyimdir ben. Hani kan kussa kızılcık şerbeti içtim diyen, biraz içine kapanık, sorunları kendi halletmeye çalışan, duygularından fazla söz etmeyen kimseler varya işte ben onlardan biriyim. Bazen en yakınımdakilere bile açamam içimi, derdimi, duygularımı anlatamam. Onun için burda yazmak benim için büyük bi gelişim. Şaşırtıcı bişey yani... Şu anda hem yazıp hem kendime şaşırıyorum:))

Öylesine, canımın sıkıldığı bi anda gazete okurken keşfettim burayı. O kadar sıkıldığım bir anda sanki hazine bulmuş gibi sevindim. İçim huzurla doldu. Sonra okuldayken kompozisyon yazmaktan ne kadar hoşlandığımı, Edebiyat hocamın yazılarımı ne kadar beğendiğini hatırladım. (yanlış anlaşılmasın yazmak konusunda bi iddiam yok) En önemlisi yazmanın beni mutlu ettiğini hatırladım. Yazmanın kardeşi olan okumayı ne kadar sevdiğimi bu iki şeyin ruhumu nasıl dinlendirdiğini... İyi de bu yazma işini yaklaşık on senedir yağtığım gibi günlük tutarak da yapabilirdim. Tek yapmam gereken şey dolabımı açıp beş aydır elimi sürmediğim defterimi elime almak, artık Allah ne verdiyse girişmekti. Ama artık burda yazmak istiyorum. Hissettiğm ne varsa. Hissettiğimi, düşündüğümü birileriyle paylaşmak isitiyorum. Kendimi yalnız hissettiğim bi anda benim gibi düşünen birilerinin olduğunu bilmek istiyorum. Canımın çok sıkkın olduğu, çok mutsuz olduğum anlarda sahilde öyle yürürken yada boş boş denize bakarken, hiç tanımadığım, bir daha görmeyeceğim ve beni bir daha görmeyecek birini kolundan tutup derdimi anlatmak gelir içimden. Neden tanımadığım bi insan? Delimiyim ben? Ama öyle gelir işte. Beni tanımıyo bende onu. Nasılsa bir daha hiç karşılaşmayacağız. Herşeyi, beni dibine kadar mutsuz eden o şeyi o' na anlatabilirim. Hiç yalan söylemeden, kendi hatalarımı, günahlarımı gizlemeden.Ve o'ndan tarafsız bi yorum alabilirim. Beni kırmaktan çekinmez, karşımda eğilip bükülmez vs.vs.

İlk yazımda yazma isteğimi açıklamak istedim. Bilmiyorum becerebildim mi? Ama bildiğim bişey var bundan sonra burdayım.

 
Toplam blog
: 2
: 469
Kayıt tarihi
: 12.04.08
 
 

20 yaşındayım. İstanbul üniversitesi bankacılık bölümü mezunuyum. Şu anda özel bir bankada çalışıyor..