Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '12

 
Kategori
Sosyoloji
 

Merhaba, teşekkür ederim

Merhaba, teşekkür ederim
 

Samimi ve içtenlik, beğeni


Yayın tarihine başladığı günden itibaren, gerek şahsımın gerekse İkizdere kamuoyunun ilgiyle takip ettiği, İkizdere gündemini oluşturan ve nabzını tutan her geçen gün daha da büyüyen habercilik anlayışı ile ve seçkin yazar kadrosuyla inançlarından taviz vermeyerek yoluna devam eden İkizdere.net sayfasında bende yazılarımla 21.09.2010 tarihinden itibaren size, ilçemize ait temalara dem vurarak yazılar yazıp katkı vermeye çalıştım. Ve inanınız çok mutluyum. Okuyucularımdan yapıcı nitelik taşıyan İki temel eleştiri aldım. Birincisi lirik, çoşkulu ve duygulara hitap eden olumlu eleştiriler yanında, yazılarımın fazlasıyla özlem ve yerel koku içerdiği olumsuz eleştirini de aldım. Ancak değerli okuyucular bilirsiniz ki yazı yazan ile okuyucu arasında doğrusal bir korelasyon vardır. Aslında yazının biçimini içeriğini belirleyen ana unsur okuyucudur. Geçen bu kısa sürede yazılarıma gösterilen teveccühe teşekkür ediyorum. Zaman zaman çok farklı konular hakkında yazıyorsam da ana temam İkizdere Vadisi ile Orada yaşayan ve yaşamış olan insanlar ile bu vadiye ait sosyal olaylardır. Yazılarımla ilgili bazı dost okuyucularımın değerlendirmeleri aşağıdadır. Kendilerine ait bu yazıları izinsiz yayınladığım için şimdiden hepsinin hoş görüsüne sığınıyorum.

 
Yusuf Ziya KARAGÖZ (Köylüm, Akrabam, kardeşim)
kaleminize sağlık.. ilçemizin sitesinde Cemil Meriçvari dünyayı süzgeçleyerek not edilmiş yazıları okumak keyif ve mutluluk verici..dilerim aynı doğallığıyla ve doluluyla devam eder yazılarınız.
 
Birol USTA (Köylüm, Kardeşim)
Sevgili Nizamettin yazılarını takıp ediyorum hele ikizdereyle ilgili yazdığın ve kazadaki bakkaldan aşaki fırından platonik aşklardan bizim oradaki çocukluğumuz ve yaşanmışlıklardan, inan bir sinema senaryosu çıkar okurken çok keyif aldım haz aldım eline yüreğine kültürüne kalemine sağlık diliyorum sevgili dost hoşçakal. 
Sevgili Kardeşim, sevgiyle ilgili yazdığın yazıyı okurken sanki Can Yücel'i okur gibiydim. Uzman mühendisliğinin yanında edebi yanının da bir şair niteliği kadar derinlik kazandıran, konuyu bu kadar güzel işleyen, okudukça büyük keyif veren makalelerini sen yazmaya biz de büyük bir keyifle okumaya devam edeceğiz.
 
Sermet DABANLIOĞLU (Erzincandan, Üniversiteden sınıf arkadaşım, kardeşim)
Değerli meslektaşım. Kim derki sayısalcı kökenli bir insandan makale yazarı olmaz. Kıymetli yazını okudum ve çok etkilendim. Konusunun güzelliğine ve içeriğine girmeden (zira haddim değil) göstermiş olduğun hassasiyetten, akıcı ve anlaşılır üslubundan dolayı seni tebrik ediyorum. Bileğine, dimağına ve kalemine sağlık. Bundan sonrada duyarlı yazılarını bekliyorum. Başarı ve esenlikler diliyorum. Hoş ve hoşçakal.
 
Kadem EKŞİ (İkizdere Derneği eski Başkanı)
selamlar
içten canlı coşkulu yazılarınız için teşekkürler. Umarım bölge insanı apaçık gerçeği artık görür kalın sağlıcakla kadem
 
yunus KARA (Dubaiden, Ortaokul arkadaşım, kardeşim)
sevgili kardeşim Nizamettin, Şimdi ikizdere sitesinde yazını okudum çok duygulandım bizi anlatıyordun.en azından 30 yila yakın görüşmüyoruz ama o eski anıları unutmak mümkün mu. ? ara sıra Türkiye,ye geliyorum iş için seni soruyorum ve çok meşgul olduğunu söylüyorlardı. bende rahatsız etmek istemedim. Biliyorsun. 25 yıldır kanadadaydım şimdi dubai bahrein ve qatar da isler yapıyorum inşaat isleri buralarda çok büyük potansiyel var. Nizamettin eğer zamanın olursa gel dubaiye inşaat projelerini görmeni isterim bir hafta misafirim ol kışın olsa daha iyi havalar burada yaz biraz dolaşırız. neyse uzun zaman bile olsa da çocukluk arkadaşlığı unutulmuyor. Halit dayıma ve Nermin halamın ellerinden öperim. en iyi günlerin senin olması dileğiyle,
 
Necati DOĞRU (Sözcü Gazetesi   yazarı)
Merhaba; Yazmaya devam edin, Okurunuz çoğalacaktır. Selamlar
 
Teymur MAMMADZADE (Azerbaycandan 4 dilde yayın yapan ekointer site yöneticisi)
Merhaba Sayın Hocam Nizamettin BİBER. Sizin makaleniz çok iyi men elektron sayta yerleştirdim. Bakabilirsiniz. www.ekointer.com Hepinize sevgi dolu iyi sayklarimi bildirirem. İKİZDERENİN ekoloji yazılarından göndere bilirsiniz. Men saytda yerleşdirirem.
 
Orhan KARAAHMETOĞLU (İş arkadaşım, Atölye Müdürüyken Daire Başkanım)
Bravo devam Nizamettin bey.
 
Melek YILDIZ  (Amerikadan,  Hürriyet Benim sayfamdan arkadaşım)
“Sevmek” sonrada “Sevilmek” temel bu, Anne karnında anne babadan verilen ilk besindir...
yazınızı zevkle okudum paylaşmış olduğunuz içinde TEŞEKKÜR ediyorum...
Sevgiler,
 
Endam BİBER (Japonya Tokyodan amca kızım, ablam (abla demesem alınıyor))
Nizam yazdığın yazılardaki konular ne kadar da bildik..çikim olayı, deli Necmettin...Ne farklı şeyler yaşamışız o topraklarda...Bizi şekillendiren, yönümüzü tayin eden hep o yaşanmışlıklarımız değil mi Pirim?
Isminur Güler Demirarslan (Bursadan, Facebook arkadaşlık paylaşım sitesinden arkadaşım)
 
Harika bir yazı...Bir yayla  gezisi yaptım, yoğurdun içine mısır ekmeği doğrayıp yedim daha ne olsun:)) okumanızı öneririm...
 
Ayrıca bu yazıda Teşekkür etmek zorunluluğu hissettiğim Mersinden yayın yapan radyoözel yapımcısı ve sunucusu Gülay SERTDEMİREL hanımı unutmamak gerekir. Çevre ve insan dostu Gülay hanım İkizdereyi defaten radyosuna taşıdı sağolsun. Bu arada İkizdere SİT alanı ilan edildi, mutluyuz. Unutmadan; İzmirden Doğa TURNA hanıma, Kıbrıstan Yasemin ÇİDAM hanıma, Muğladan İlker ÖZKUNT beye, Malatyadan Enver KALAYCIOĞLU beye de ayrıca teşekkür etmeliyim.
 
"Merhaba" aslında farsça kökenli olup "benden size zarar gelmez" anlamına geliyor, Teşekkür aslen arapça bir kelimedir. Teşekkür etmek demek, yapılan bir iş, gösterilen çaba ya da nezaketten ötürü duyulan minnetin, memnuniyetin, mutluluğun sözlü ifadesidir. Yapılan bir iyiliğe karşı duyulan kıvanç ve gönül borcunu anlatmadır. Ben; Anneme, Babama, İkizdere vadisinde yaşayanlar ile oradan göç etmek zorunda kalarak farklı yerlerde yaşayan tüm İkizderelilere, tüm İnsanlığa tekrar sevgi ile MERHABA diyor ve TEŞEKKÜR ediyorum.
 
Nizamettin BİBER
Uzman İnşaat Mühendisi 
 
Toplam blog
: 887
: 2743
Kayıt tarihi
: 06.06.12
 
 

Yeni dünya düzensizliğinde insan olmaya çalışan ve okuyarak ne kadar cahil olduğunu gören, olayla..