Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Merhaba..yine ben geldim

Merhaba..yine ben geldim
 

Selam değerli blog arkadaşlarım, ben tekrar aranızdayım. Okul yüzünden bir süreliğine bloğa ara vermiştim. Fakat buradan daha fazla uzak kalamadım. Yeni gelen arkadaşlar beni pek çıkaramayabilir ama bir ara burada gerçekten pek çok kişi tarafından tanınan birisi idim. Yeniden bazı işlerden vazgeçip (okul hariç) buraya önem vermeye karar verdim. Çünkü sizlerden uzak olmak gerçekten bir boşlukta yaşamak gibi Bir şey. İnanın bunu sadece laf olsun diye söylemiyorum. Çünkü burası bana ülkemin insanlarını anımsatıyor. Muhafazakarı, solcusu, sağcısı ve diğer tüm görüşlerden mevcut. Burada ilk yazı yazmaya başladığımda pek çok tepkiler aldım. Zamanla kendimi düzeltmek için çok uğraştım. Sanırım biraz da başarılı oldum. Tabi bu sizin taktiriniz, ben tekrar aranızdayım elimden geldiği kadar günde 2-3 blog yazacağım. Eski formuma ve reytingime ulaşmam en büyük dileğim. Umarım bu uzun ve zevkli yolda beni yalnız bırakmazsınız. Saygılarımla...
 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..