Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Merhaba arkadaşlar!

Ben Ahmet Üstündağ. 2 Ocak 2007 tarihinde Milliyet Blog ailesine müracaatım sonucunda kabul edilişimin ardında yaklaşık 4 yıl gibi bir zaman geçmiş bulunmaktadır. Bu 4 yılın ilk üç yılını devamlı bloglar halinde yazarak geçirmiş bulunmama rağmen son bir yıldır yazmamakta idim. Bu ben de bir boşluk yarattı. Artık yazmam gerektiğine inandığım için tekrardan sizlere merhaba demek istiyorum.

Yani kısaca buna dinlenmekte diyebilirsiniz. Veyahut da başlı başına kendi muhasebemi yaptım şimdi tekrar yazmaya karar verdim.

Sizlerden tamamen kopmuş değilim ve ben kendimi Milliyet Blog ailesinin bir parçası olarak görmekteyim. Bunun için hep sizleri takip ettim ve yazılarınızı okuyorum.

Bundan sonra da yazılarımla da sizlerle beraber olmayı sürdüreceğim. Sevgi ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..