Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Merhaba Arkadaşlar

Merhaba Arkadaşlar
 

resimler.diziyeri.com/.../cicekler.jpg


Aranıza yeni katılan bir arkadaşınız olarak başta Milliyet camiası olmak üzere tüm dostlara Merhaba!

Burada olmaktan amacım bilgi dağarcığımı derinleştirmek, sesimi özgürce duyurmak ve sizlerin paylaşmış olduğunuz ve paylaşacağınız yazılarla ufkumu açmaktır.

3500'ü aşkın yazar ve okunacak binlerce yazı ile inanılmaz zenginlikteki bir bilgi hazinesi Milliyet Blog. Her bir yazardan ayrı ayrı öğreneceğim çok şeyin olduğuna inanıyorum. Öğrendiklerimin yaşantıma değer katacağını ümit ediyorum.

Kısaca kendimden söz etmem gerekirse ;

Evliliğime kadar süren çalışma hayatım yetiştirmiş olduğum iki çocuğun sorumluluğu nedeniyle sona erdi. O tarihten beri ev hanımı yani "Ağır işçi" yim. Her ne kadar çalışma hayatımı özlüyor olsam bile gene de mutluyum.

Tam bir Atatürk ve Cumhuriyet sevdalısıyım. Konu Atatürk ve Cumhuriyet ise kesinlikle tarafsız olamam. Ülkemin kadınları üzerinde yüzyıllar süren baskıdan sonra Ulu Önder'in bizlere kazandırmış olduğu değerleri asla kaybetmeye hiç ama hiç niyetim yok!

Milliyet Blog'ta yazmanın onuru ve heyecanıyla herkese gönülden (ve yeniden) Merhaba.

İyi, doğru ve güzel günlerde görüşmek üzere.

Sevgiyle kalın.

FK.

 
Toplam blog
: 14
: 1269
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. Yurduma Atatürk sevdalısı iki çocuk yetiştirmenin gururunu yaşıyorum. Haks..