Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

Merhaba Aşkım, Kusura bakma Geciktim. Yolda Lastik Patladı da!

Merhaba Aşkım, Kusura bakma Geciktim. Yolda Lastik Patladı da!
 

Mahşerin Dört Öfkelisi; Kemal, Can, Serdar, Caner " Tartışıyor,

Konu;Yasak Aşk’ lar…

 

Can:Oğlumuz Batu ’nun doğumuna kadar karımı hiç aldatmadım.

Doğumdan sonra Nadia benden uzaklaştı.

Bende mecbur kaldım.

Karımı aldattım.

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.2:

Lütfen Kalp Kırmayalım. 

Öncelikle Kendi Kalbimizi! 

Yalanlara Yer Yok!

 

Serdar:Metres mi?

Can: Yok öyle değil!

Genelde vur-kaç türü çapkınlıklar!

Örneğin bir keresinde gece kulübünden bir revü kızı çıkarmıştım.

Gece birlikte olduk.

Genelde, bunun gibi çapkınlıklar!

Gene de kırmızıçizgileri olan bir çapkındım.

 

Kemal:Nasıl yani?

Can: Başka bir kadının yanından da gelsem bir prensibim vardı.

Sabah mutlaka eve gelip, karımın yanında uyurdum.

Sabah eşimle birlikte uyanmam, çok önemliydi.

Sonun başlangıcıgene böyle bir gecede tetiklendi.

 

Serdar:Ne oldu?

Gene bir çapkınlık gecesiydi.

Başka bir kadının yanından gelmiştim.

Sonra eve gelip, karımın yanına uzandım.

Sabah başıma geleceklerin farkında değildim.

Kemal:Başına ne geldi ki?

 

Can: Nadiasabah uyanıp yüzüme gözüme bakınca attığı çığlıkla uyanmışım!

Meğerse her tarafım sim içindeymiş.

Revü kızının üstündeki, elbisesindeki simler benim yüzüme gözüme bulaşmış!

Haberim yok.

Anlayacağınız tam bir traji- komik durum!

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.5

Öfkeye Karşı Sünger Olmayalım.

Teflon Olalım.  Günde 10.000 karar hedefimiz Olsun.

 

Kemal:Güleyim misin,  Ağlar mısın?

Kararvermek zor!

Can:O sabah evde kızılca kıyamet koptu.

 Sonra da aramız düzelmedi.

Ancak ne yapsam faydasız!

Nadiaher gün benden biraz daha uzaklaştı.

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.8

KAİZEN Uygulayalım!

Korkularımızı Unutalım.

Yaşam Değerlerimiz için yaşayalım!

 

Can:O dönemler Karaköy de bilgisayar malzemeleri satış mağazam var.

Şirketimi devretmeye çalışıyorum.

Sonunda devrettim.

Acıbademde cadde üstünde bir ofis açtım.

Sokaklardaki billboardları kiralama işine girmeye karar verdim.

Reklam panoları ihalelerine katılıyorum.

2000 li yıllardayız!

 

Can:Babamdan yüklü bir miras kalmıştı.

Oyalanmak için çalışıyorum.

İnsanın kendi kazandığının zevki bir başka!

Bir süre ofisin dekorasyonlarıyla uğraştım.

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.4:

Güç/Tüketim Sarhoşluğundan ayılalım. 

6 S Uygulayalım.      

 

Can:Arkada gizli bir oda bile yapıyorum.

Ne yaparsınız, can çıkmayınca huy çıkmazmış.

Serde çapkınlık var.

Odaya bir de çek-yat attım.

Başkada bir şey gerekmiyor.

İşlerim se oldukça iyi!

 

Serdar: Bu dünyada işin iş!

Yürü be arkadaşım.

Kim tutar seni!

Ofisin arka kısmında şirin bir bahçe bile var!

Caner: Sen orayı kapatmışındır?

Can: Aynen.

Üstünü tente ile kapatıyorum.

Çiçekler, saksılar, minderler, orijinal mangal, vesaire yok, yok!

Dekor süper oldu.

 

Artık akşamları arkadaşlarla burada takılıyoruz.

Dillere destan mangal ve fasıl partileri başladı.

Gene de kırmızıçizgilerim devam ediyor!

Geç de olsa her akşam evde eşimin yanında uyuyorum.

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.3:

Şimdiyi yaşayınız! 

Keşke, Asla, Her Zaman, Mutlaka Demeye son veriniz!

 

Can:Yeni ofis uğurlu gelmişti.

Bu arada çapkınlarım da tam gaz sürüyor!

Nadia ise bütün enerjisini Batu ya vermiştir.

Benimle yatma konusunda tutumu ise halen katı!

Aramızda sanki bir centilmenlik anlaşması vardı.

Çapkınlık yaptığımı sezse de, üstüme gelmiyor.

 

Aylar, yıllar böyle geçmeye başlar.

Batu artık 10 yaşındadır.

Devamlı takıldığım bir kadın var.

Can:O sıralar ben 38, Nalan 45 yaşında.

Bir gün Nalan benden bir ricası olduğunu söyler;

 

Nalan:Canım, benim kızı biliyorsun, Filiz, 29 yaşında.

İzmir de okudu. Okul Allaha şükür bitti.

Haftaya burada. Ona iş bulmalıyım?

Yabancı yerde çalışmasın.

Senin yanında çalışsa!

Güvenebileceğin birisin en azından.

Her işi elinden gelir, akıllı kızdır.

Dil biliyor, defterlerini de tutar.

Ofisi çekip çevirir, ne diyorsun?

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.6

Güler Yüz. Güzel Duruş. Güzel Söz.

Güzel Enerji göndermek bedavadır!

 

Can:Neden olmasın?  Ben olmadığımda ofis boş kalmamış olur.

Hem dışarda bir sürü işlerim oluyor, onları kovalar.

İstediği zaman gelebilir.

Bana uyar.

Hem arada sen varsın.

Bu konuşmadan bir hafta geçer.

 

Serdar: Senin bir bildiğin vardır.

Can: Sulandırmayın, anlatıyorum.

Bir gün ofiste çalışıyorum.

İçeri alımlı, genç bir kız girdi.

Elini uzatıyor, merhaba,

Ben Filiz, nasılsınız?

Annem size benden bahsetmiş.

Kemal:Allahmuhabbetinizi arttırsın!

 

Filiz’le tanışmamız böylece başladı, işi çabuk kavrıyor.

Artık şehirlerarası seyahatlerimde Filiz hep yanımda!

Bazen 3-5 gün süren seyahatlerimiz oluyordu.

Annesi benimle olduğundan güveni tam!

Anlayacağınız sıfır sorun durumu söz konusu.

 

 Arada Filiz’e ufak tefek hediyeler de almaya başladım.

Kız bana iyice bağlandı.

Sonunda birlikte bir iş seyahati gecesinde beklenen ilk adımı Filiz attı.

Kaldığımız otelde gece yarısı kapım çalındı.

Kapıdaki Filiz!

 

Bu sefer şaşırma sırası bendeydi.

Can:Hayırdır.

Filiz:Can Bey, rahatsız ediyorum, uykum kaçtı da!

Uygunsanız?

Biraz sohbet edebilir miyiz?

Can:Olur tabi, çok sevinirim.

 

O gece Filiz çok dertliydi, ağladı, ağlayacak gibiydi.

Sevgilisinin onu başka bir kadınla aldattığından falan bahsetti.

Erkeklere güveni kalmamıştı.

Benim de karımla yataklarımız yıllardır ayrıydı.

 

İlk adımı Filiz attı.

Sarılıp ağlamaya başlayınca, aramızdaki elektrik tavan yaptı.

Masum öpücüklerle başlayan elektrik birlikte olmamızla sonuçlandı.

Artık iki sevgiliydik.

Aylar, ayları kovaladı.

Liseli aşıklar gibiydik.

 

Serdar:Bize bundan hiç bahsetmedin?

Demek koleksiyonuna Çıtırları da katmışsın.

Hiç haberimiz yok.

 

Can:Hiçbir yasak aşk sonsuza dek sürmez!

Sonunda basıldık.

Kemal:Oh, beter ol, inşallah karın basıp, ele güne rezil etmiştir?

 

Can:Aynen öyle oldu.

 Bir gece gene arka odada Filiz le beraberiz.

Kapı çaldı?

Çevre esnaflardan arkadaşlar geldi sandım.

Kapıyı aralama salaklığında bulundum.

Genelde benim gibi gece vardiyasına kalan komşular bir şeyler isterdi.

Çay, kahve içmeğe gelirler veya davet ederlerdi.

Mavra yapmak için uğrayanda olurdu.

Onlardan biri zannedip kapıyı açtım!

 

Karşımda karım Nadia çıkmaz mı?

Yaşadığım şoku bir tahmin edin.

 

Nadia:Nerede o oro…pu?

İkinizi de geberteceğim.

Böyle diyerek içeri daldı.

Filiz saklanmak için tuvalete kaçıverdi.

Sonrası malum!

 

İki kadınınsaç saça, baş başa, kavgaya tutuştular.

Ayırmaya çalışmam ters tepti.

Ellerine ne geçirdiler se, bana fırlatmaya başlamazlar mı?

Sahneyi hayal edin;

Yüzüm gözüm tırnaklanmış,

Üstüm başım yırtık.

Şok ve şaşkınlıktan kıvranıyorum.

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.9

Birbirimizi Akıllıca Dinleyelim. 

Empati kuralım! 

Amaç kavga değildir. 

Öfkenin kök nedenini yakalayalım!

 

Bu arada Filiz fırsattan istifade kaçıveriyor.

Kavgada böylece sonlanmış oldu.

 

Serdar:Beter ol, sana az bile!

Can:Arkadaşlar, suçluyum, karım ne yapsa haklı!

Hak ettim.

O günden sonra çapkınlığa tövbe.

Kendimi affettireceğim.

Her akşam evdeyim.

 

Batuve Nadia ile yakından ilgileniyorum.

Aylar, ayları kovalıyor.

Tövbemi tutuyorum.

O günden sonra, karım dışında kimseyle yatmadım.

 

Can: İlk tanıştığımız günlere geri geliyor.

Hayatı sıfırlayarak, eski mutlu günlerimize geri dönüyoruz.

Beraber tatillere çıkmaya başladık.

Her fırsatta deliler gibi sevişiyoruz.

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu No.6

Güler Yüz. Güzel Duruş. Güzel Söz. Güzel Enerji göndermek bedavadır!

 

Kemal:Gözümüz yok ama neden olsun?

Can:Aslında bunların hepsini Nadia kurgulamış.

Kafasında büyük plan var.

Bunu anladığımda ise çoktan iş işten geçer.

Sonrasını biliyorsunuz zaten!

Bir gün Nadia bana vize sorunundan söz ettiğinde bile uyanmıyorum.

Nadia:Aşkım, biliyorsun, anne babamı çok özledim.

Memleketim gözümde tütüyor.

Sağlıkları da iyi değil.

Oturdukları ev kira biliyorsun.

Ödemekte zorlanıyorlar.

Yakınlarda bir ev bulmuşlar.

20.000 $ açıkları var.

Bu parayı verebilirsen onların hayır duasını almış oluruz.

Hem ev işlerini hallederim.

Hem de bir süre yanlarında kalır, sağlık kontrollarını yaptırırım.

Can: Aşkım senin annen babam benim sayılır.

Tabii ki parayı veririm.

Sen üzülme, sorun yok.

Gideceğin zaman para hazır olur.

Nadia:Aşkım benim, iyi ki varsın.

Can: Bu konuşmadan sonraki günler alışveriş ve diğer hazırlıkları tamamlıyoruz.

Tüm ailesi için bavullar dolusu hediye aldık.

Sonunda eşimi bilmeden tek gidişli yolculuğuna uğurladım.

Gidiş o gidiş, bir daha da haber alamadım.

 

Haftalar, ayları kovaladı, sonunda anladım ki.

Nadia artık geri dönmeyecekti!

Özetle terk edilmiştim.

İşte arkadaşlar, bu olay benim için dönüm noktası oldu.

O günden sonra öfkemi kontrol etmekte zorlanmaya başladım.

Akıllı öfkenin 10 kanununa dört elle sarılmam bu yüzden!

 

Akıllı Öfke' nin 10 Kanunu  No.10

Çözüm odaklı iletişim kurulur. 

Ret edilemeyecek bir teklif yapılır. 

Sonuçta kazanan Akıllı öfkemiz olacaktır!

 

Devam edecek…

 

 

 
Toplam blog
: 92
: 440
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

Şükrü ÖZGÜR İ.T.Ü Metalürji mühendisliğinden mezun oldu. Kamu ve özel sektörde farklı pozisyonlar..