Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '14

 
Kategori
Blog
 

Merhaba derken...

Merhaba derken...
 

Şeytan dürttü...!

Hep yazdığım bir yazı veya makalenin okunmasını istemiştim ve burdayım... Öncelikle ne yazmam veya konuyu seçmem gerekli diye düşünürken, sanırım kolay yolu seçtim. Branşım ile ilgili bir blog dizisi hazırlamak cazip geldi.

Gazete sayfalarında görmeye alışık olduğumuz  'Doktorunuz diyor ki-Doktorunuza sorun' tarzı köşelere benzememeli, farklı bir yapıda olmalıydı. Okuyucusunun merak ettiği ve takip edeceği, katılımda bulunabileceği bir sayfa...

Çok satılanlar arasında bulunan kitaplardan da farklı olmalıydı... Şu otu kaynatalım, her derde deva diyet listeleri gibi Popüler Tıp tarzında da olmamalıydı. Okuyucu olarak ben bıktığıma göre, sizin de bu tarz yayınlardan bıkıp, aklınızın karıştığının farkındayım.

Hekime ve sağlık çalışanlarına uygulanan şiddet...!? Sanırım alışık olduğumuz bir konu da bu. Bu konu ile bakanlık ve odalar düzeyinde çalışmalar olduğunu biliyorum. Çalıştaylar ile üstünde gerekli çalışmalar yapılıyor. Blog'da yer alırsa, okuyuculardan; 'Haketmiştir-durup dururken sopa yenmez!' tarzı geri dönüşümler almak benim de canımı sıkardı... Salt bu da olmaz.!

Siyaset ve Tıp... Sağlık politikaları her zaman gözdesi idi siyasetin. Benim aktaracaklarım ile sizin dinledikleriniz arasında fark çok olacaktır. Hele bir de başınıza es-kaza bir olay gelip sağlık sistemi içine giriş yaparsanız... Salt bu konu da olmaz...

Tıptaki gelişmeler önemli. Her insan gelişmişliği düzeyinde bilimin nimetlerinden yararlanır. Bir grup hasta aktarlarda tedavisini sürdürürken, tamamlayıcı tıp hizmetlerinden de yararlanabilir. Yakında ülkemizde de hastane bazında uygulamaya başlayacak olan; hacamat, sülük yapıştırma.... gibi. Bu polikliniklerin önünde izdiham yaşanacağına eminim. Ki bu konularda vatandaşımızın bilgisinin üst düzeyde olduğunu sanıyorum. Salt bu konu da olmaz.

Spor ve sağlık... Seyretmesini ve taraftar olmayı çok sevdiğimiz gibi, hayatını tamamıyla bu şekilde yaşayanlarımızın sayısı da oldukça fazla. Spor ile yakından ilgilenen bir toplumuz. Şike ve süreci, siyaset içinde spor en sevilen konular.! İnsanları bu konuya kanalize etmek...'Ben yürümek istiyorum ama adımsayarım yok!'... Zor konu gibi... Bakalım.

Cinsellik...!? Okuyucu suyunu çıkarabilir bu konunun da... Ayrıca blog'da izdiham yaratma riski var. Bir de ölçüleri ve sınırları iyi bilmek lazım. Yıllardır yapılan bir iş ve sanırım herkesin kafasında üç aşağı beş yukarı birşeyler oluştuğunu düşünüyorum... Neyse ilerleyen zamanda, ara-ara değinmekte yarar olabilir...

Peki ben size ne aktara bilirim?... Yaşadıklarım ve tecrübelerim ile araştırmalarımın sonucu ne gibi bir yazı dizisi çıkardı?... Bunu ben de merak ediyorum...

Görüşmek üzere.

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 2
: 224
Kayıt tarihi
: 12.02.14
 
 

23.04.1967 yılında Ödemiş te doğdum. İlk öğrenim ve ortaokulu Karşıyaka'da, Liseyi İzmir Atatürk ..