Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '08

     
    Kategori
    Blog
     

    Merhaba MB ailesi..

    Merhaba MB ailesi..
     

    Arkadaşların kameralarından.


    MB Ailesi İle ilk tanışmam, iş arkadaşım Güher hanım sayesinde oldu.
    Ben; Böyle bir ortamla karşılaşacağımı hiç tahmin etmiyordum.

    Defalarca ona, beni de davet et diye söyledim ama nedense kısmet olmadı. Ya vaktimiz uymadı ya da zamanlamamız.
    "Tekirdağ kahvaltısı var gidelim mi" dediğin de olur dedim.

    İyi ki de demişim. Gerçi daveti kabul ederken şart koşmuştum sıkılırsam çıkar geri gelirim diye.

    Ama sıkılmak ne kelime. Gün çok kısa geldi bana. Öyle bir sıcak ortam ile karşılaştım ki anlatamam. Gülmekten kaburgalarım ağrıdı resmen.

    Arkadaşların samimiyeti ve şen şakraklığı beni çok etkildi.

    Normal hayatım da ben , kolay kolay tanımadığım kişiler ile kaynaşmak için kılı kırk yararım. Ama ben burda samimiyeti ve sıcaklığı gördüm. Ard niyetsiz arkadaşlığı ve kahkahayı gördüm.

    Bunu birlikte yaşadık.

    Bana bu güzelliği yaşatan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
    Tek tek isim vermek istemiyorum. Çünki hepsi bir arada bir bütün ve güzelliği oluşturuyor.

    Bu yüzden ben de Merhaba MB ailesi diyorum. Sizleri artık ailem olarak görüp değerlendiriyorum.

    Sakın benden fazla yazı beklemeyin. Ben vakit yarattıkça sizlerin yazılarını okuyacağım. Arada tabi ki yazılarımda olacak. İşte o zaman sizin affınıza sığınarak düşüncelerinizi bildirmenizi istiyeceğim.

    Tekrar Merhaba MİLLİYET BLOG AİLESİ.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 414
    Kayıt tarihi
    : 12.12.08
     
     

    Yaşama ve çalışmaya aşık, Samsun sevdalısı biri. Hayata ufak yaşta atılmak zorunda kaldım. 17 yaşınd..