Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Merhaba öğretmenim!

Merhaba öğretmenim!
 

görsel,www.dersimiz.com'dan alınmıştır.


Bugün sana en kıymetlimi getirdim öğretmenim

Benden yeni kopmuş tertemiz, ak pak güvercinim

Biraz şaşkın, biraz ürkek ve biraz üzgün

Sev onu öğretmenim, sev ki yüzü gülsün...

Bugün sana en kıymetlimi getirdim öğretmenim

Yaz onu, çiz onu, boya onu öğretmenim

Öyle boya ki, iğne ucu kadar boşluk kalmasın

Eğit onu öğretmenim, eğit ki nesiller aydınlansın...

Bugün sana en kıymetlimi getirdim öğretmenim

Ona senin bir anne kadar müşfik olduğunu söyledim

Ona senin hayatta en değerli insan olduğunu söyledim

Göster ona öğretmenim, göster ki bana güveni sarsılmasın...

Bugün sana en kıymetlimi getirdim öğretmenim

Dünüm geçti, yarınım yok, bugün benim

Sen sevdikçe büyüyecek renk renk, dalga dalga bebeğim

Bak öğretmenim, hadi bak semaya, bu gökkuşağı senin...



Ayşegül HAYVAR-20.09.2011

Tüm öğretmenlerimizin bu anlamlı gününü kutluyorum...

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..