Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Merhaba sevgili - 3

Merhaba sevgili - 3
 

soğuktu.. ve yağmur yağıyordu her gece..ıslık kokulu


Ölebilmeyi,

En çok istediğim Kasım'dayım…
Vurgunların yıl dönümlerinde yeşeriyor,
Kaldırım taşları arasında,
Ayaklar altında eziliyorum, hoyratça ve vurdumduymaz…

İçime akıttığım kanlı gözyaşlarım
Nazire yaparken azgın ırmaklara
İçimin tenha sokakları
Al renklerle süslenmekte…

Gündüz şekerlemelerimin nedeniyken
Geceden sabaha uykusuzluklarım,
Şimdi sorunsallıktan uzak
Tüm kent uykuya daldıktan sonraki yarı uykusuzluğumu
Hiç uyumama / analizinde çözümledim…
Yarı ölüm hali ve horultularında uyurken bu kent
Onlardan bir adım önde
Ve daha çok yaşıyor
Sensiz yağmurlarda y a ş l a n ı y o r u m…

Nikotin dolu geceleri bölerken ikiye
Alkol esintilerini iki katına çıkardım.
Paylaşırken yudum yudum sigarayı,
Yeni kadehler ekliyorum yalnızlığıma
Masamda iki kadeh; biri senin
Gelmez de içmezsin belki, araya gitmesin diye.
Gök gürültülü sağanak akşamlarda
Yağmur sesli ıslıklıklar biriktiririm
Gece renkli, mehtap dokulu, sevda kokunu
Yağmur esintilerinde tüm kente yayarken
Islıklarının kardeş kokusuyla bezenir kent…

Şimdi ne zaman yağmur yağsa
Boğulur yalnızlığım, denizi olmayan dalgalarda
Kıyılarına ulaşamaz kulaçlarım..
Ve ne zaman ıslansam yokluğunda
Müzikal kokular işler yüreğime, kentime
Gözyaşlarım kan olur, içime yağar yağmurca


Yağmurlar ıslık kokulu…

Yağmurlar ıslık kokulu…

- Adana

 
Toplam blog
: 111
: 726
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Adana doğumluyum halen bu kentteyim.. Marmara Üniversitesi İşletme mezunuyum. Deneme ve şiir yazıy..