Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Merhaba

Uzun zamandır yazmıyorum daha doğrusu yazacak şey bulamıyorum aslında çok şey var ama ben yazmak istemiyorum. Çok uzun bir dinlenme döneminden sonra tekrar iş hayatına atıldım özlemişim ama sonunda başardım hayallerim gerçek oldu kendi işimi kurdum........

Çok mutluyum ......

Tatile çıkıyorum ANTALYA OLİMPOS herrkesin görmesi gereken bir yer.

Antalya'dan Olimpos' a doğru yola koyulduğunuz zaman mutlaka ulupınar 'a uğrayıp balık yemenizi tavsiye ediyorum. Ve sadece olimpos değil ÇIRALI ve ADRASAN ' ı da görmelisiniz.
 
Toplam blog
: 26
: 650
Kayıt tarihi
: 08.06.07
 
 

Dünyaya Samsun' da merhaba dedim, yaşamım boyunca çok fazla yer gezdim, sonunda ailem "yeter artı..