Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
İzmir
 

Merhaba

Merhaba
 

Uzun bir aradan sonra nihayet İzmir'deyim. Hem de sürekli olarak. Bu, gerçekten çok büyük bir mutluluk. Herkese ve herşeye merhaba demek istiyorum. İmbatına, yağmuruna, rüzgarına merhaba. Midyesine, kumrusuna, gevreğine merhaba. Vapuruna, otobüsüne, trafiğine merhaba. Hatay'ına, Alsancak'ına, Karşıyaka'sına, Güzelyalı'sına, tüm semtlerine merhaba. Altay'ına, Bucaspor'una, İzmirspor'una, Göztepe' sine, Karşıyaka'sına, Altınordu'suna merhaba. Hatta tüm Ege'ye merhaba.

Uzun bir süredir burada yazı da yazamamıştım. Artık yazılarımı da sürekli kılmak istiyorum. İzmirli blog yazarlarını ve dayanışmalarını büyük bir mutlulukla, aynı zamanda da içimi kemiren bir heyacanla ama maalesef dışarıdan izliyordum. Artık onlarla da aynı havayı soluyacağım için ayrıca çok mutluyum. Onlara da merhaba.

Ben, şimdiye kadar sadece bir blog yazabilmiştim. Ondan sonra maalesef biraz yoğunluktan, biraz da geçirdiğim enfeksiyondan dolayı yazamadım. İlk ve tek yazım ise bir spor yazısıydı. Şampiyonlar Ligindeki Sevilla-Fenerbahçe maçı ile ilgili yazmıştım. Fenerbahçeli miyim? Hayır. 

Peki, bu kadar İzmir ve Ege Bölgesi aşığı iken neden Fenerbahçe yazdım? Çünkü ortada büyük bir başarı vardı ve taraflı tarafsız herkes tarafından takdir edilmeliydi.

Şimdi buradan hareketle aslında bir şeyi belirtmek istiyorum. İzmir ve Ege Bölgesi maalesef yıllardır diğer bölgelere göre daha az önemseniyor hatta hiç desteklenmiyor. Bu, hemen her alan için geçerli. Ekonomiden tutun da siyasete, kültüre, spora kadar bu böyle. Bu durumda bizlerin daha duyarlı olması gerekiyor. Bilinçlenmek gerekiyor. Birbirimizle uğraşmayı bırakmamız gerekiyor. Ortada bir başarı veya doğru bir iş varsa herkes tarafından takdir edilmesi, yanlış bir iş varsa herkes tarafından üzerine gidilmesi gerekiyor. Bu mantığı her alanda uygulamamız gerekiyor. İzmirimizin ve Egemizin kalkınması için bu şart. Yoksa yine takımlarımız İkinci ligde oynar, ekonomide aslan payını başkaları alır, şehirlerimiz hak ettiği değeri göremez.

Uzun bir aradan sonra ve İzmir'de yazdığım ilk yazımda bu gerçekleri dile getirmek istedim. Bunları tekrar, uzun uzun vurgulayacağız. Güzel günler görmek dileğiyle herkese ve herşeye tekrar MERHABA... 

 
Toplam blog
: 1042
: 299
Kayıt tarihi
: 02.03.08
 
 

Yazmak benim için bir tutku, bir yaşam kaynağı. Sadece basit bir hobi olarak açıklanamaz yani. Be..