Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Merhaba

Merhaba
 

merhaba...


Uzun bir aradan sonra tekrar milliyet blog’da yazmaya devam ediyorum.. Çok özlemişim duyguları kelimelere dökmeyi, çok özlemişim sitem dolu şiirler yazmayı bazende alıntılar yapıp sizlerle paylaşmayı çok özlemişim….

Çok bir uzun zaman yazı yazmaya ara verdim. Yazmak geldi ama bir tülü yazamadım. Dilimin ucuna geldi sözcükler şiir gibi mısra mısra dökülen sözler…Çok özlemişim sizleri yazıları yazmayı ve gerçekten boşa geçmiş zaman gibi… Sennur ablanın şiirlerini okumayı Dr Uğur beyin yazılarını “Ben bir garip aşk bestecisiyim” Gökhan cenkeri , İzmir denilince aklıma gelen izmirin güzel insanı Alyoşa hn. yani ismini yazamadığım milliyet blog'u herkesi özledim.. Ama bunca zaman bende biriken çok şeylerle geliyorum..Şiirlerim ve yazılarımla…..Tekrar merhaba…..


Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır. S. M. Power. Bende rüyalarımın gerçekleşmesi için artık uyanıyorum….

Sevgilerimle…..

 
Toplam blog
: 48
: 2363
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

1982 Ankara doğumluyum.  Hayatta farklı pencereden bakan ve hayattı seven biriyim. Yalanda dola..