Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavinin güncesi hanife

http://blog.milliyet.com.tr/bmil

22 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Merhaba

Bu sizlerle ilk paylaşımım.Ve ilk tanışmada kendimden bahsetmek gerek diye düşündüm.

Çocukluğum, kocaman ağaçlarla kaplı bir bahçede mutlu, köpeğimiz ve horozumuzdan korkulu ama bugün hatırlayabildiğim kadarıyla güzelliklerle doluydu.

Okul yıllarımda hızla geçip üniversiteye geldiğimde sonrası için bütün yapmak istediklerim belliydi.

Ve hepsini yaptım.

Şimdi çocukluktan hüzünlü orta yaşlara yolculuğum diye adlandırdığım süreçteyim.
Korkularım artık bahçedeki köpek ve horozdan değil.

Korku, en sevdiklerimi yitirmekmiş meğer...

Sahip olunan en büyük değer sağlıkmış..

Yolculuğumda;
Var sanıp yok olan sevdalar, darmadağın olan düzenler, yitirmeler varmış.
Yaşarken ölenler ardından bakakalmalar.

Bunlarda yaşanırmış
Yaşadım.

İçinden hatırlanabilecek birkaç anıyı seçip sildiğim uzun yıllarımdan sonra yeniden bütün renkleri görmek, gördüklerimi yazmak ve paylaşmak istediğim için aranızda olamk istiyorum.

Sadece biraz yorgunum...

 
Toplam blog
: 19
: 886
Kayıt tarihi
: 17.05.07
 
 

Yaşama ne olursa olsun gülen gözlerle bakmayı seviyorum. Bunu başarmanın ne kadar zor olduğunu bi..