Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '14

 
Kategori
Blog
 

Merhaba

Saygıdeğer Milliyet Blog Okurları,

Bu ilk yazımda hepinizi gönülden selamlıyorum.

Kimliğiniz, fikriniz, dünya görüşünüz, etnik ya da inanç bakımından mensubiyetiniz ne olursa olsun, hiçbir ayrımcılık tuzağına düşmeden hepinizi selamlıyorum.

İnsanlık ekseninde bir olan bizlerin daha farklı boyutlardaki farklılıklardan kaynaklanan ayrılıklarımızı tamamen göz ardı ederek sizlerle paylaşımlarda bulunmayı amaçlıyorum. Ortak değerlerin ön plana çıkarılacağı çalışmalarda birlikte olmayı ümit ediyorum.

Ortak insanlık değerlerinin, kimilerinin ya da kimi kesimlerin çıkar hesaplarından beslenen ya da beslenmeyen farklılıkların ortaya çıkardığı hizip, grup, kesim hesaplarına kurban edilmemeleri gerektiğini düşünüyorum. Bu anlamda kendi mensubu olduğum yapıları, değerleri mümkün olduğunca ön plana çıkarmadan insanlık zeminininde herkesin paylaşabileceği şeyleri konu alan yazılar yazmayı hedefliyorum.

Biliyorum ki sizler, her biriniz birtakım yollardan geçerek bu bloga ulaştınız. Tıpkı benim de önceden planlanmadan bir şekilde buraya ulaştığım gibi.

Yine önceden planlamadan bugün oturup yazmış olduğum gibi okuyorsunuz sizler de bu blogu. Çoğunuz önceden planlamadan, özellikle bu blogu okumak için bu sayfayı açmadan.

Güzel, doğru, işe yarar şeyler paylaşmak dileklerimle,

Şahbettin Uluat

01.07.2014

13.20

 
Toplam blog
: 284
: 245
Kayıt tarihi
: 21.06.14
 
 

Yaşadığımız evrenin oldukça zengin bir yer olduğunun farkındayım.  Bu zenginliğin çok az bir kısm..