Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '07

 
Kategori
Güncel
 

Merhaba

Sevgili Milliyet Blogcuları;

Aranıza yeni katıldım sayılır. Fakat, sizleri uzun zamandır takip ettiğimden emin olabilirsiniz.

Sizleri cidden, bütün samîmiyyetimle tebrik ediyorum!..

Neden(?) sizleri tebrik etme gereği duyduğumu, biliyorum hepiniz merak ediyorsunuz şu an.

Olumlu-olumsuz , hiçbir yoruma ve tenkid'e girmeden; hepiniz'i, ''yazma cesareti''nden dolayı, gerçekten bütün samîmiyyetimle tebrik ediyorum...

''Milliyet Blog''u da, böyle bir ortamı sağladığı için ayrıca tebrik ediyorum...

Öyle zan'nediyorum ki buralardan; sizin gibi kıymetli arkadaşlarla, yapacağımız yorum ve tenkidlerle, çoook hasbîhâl etme imkânımız olacak!..

Bunu, bir ''merhaba'' demek olarak kabûl edin lûtfen,

Daha sonra çok görüşmek dileğiyle, şimdilik kalın sağlıcakla...
Her şey gön'lünüze göre olsun.

24.11.2007, cumartesi

Bektaş Azizoğlu

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..