Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
2343
 

Merhabaya karşılık merhaba!

Merhabaya karşılık merhaba!
 

İçinde bulunduğumuz ortam kim kimdir merakımıza gem vurmamızı zorunlu kılıyor!
Bize sunulan imkanlar sadece blog yazarının düşünce ve görüşlerini yorumlamakla sınırlı çünkü!
Ancak kimi yazarlarımız var ki, ele aldıkları blog konularında daha çok kişilikleri öne çıkaran özelliklere sahipler!
Bazıları ortamı neşelendirir, bazıları ise anında soğutmayı becerirler!
Özellikle de blog kategorisinde!

Bizlerde karşı davranışlarımızı buna göre şekillendiririz pek tabii ki!

Ancak hakaret içeren ve insanları rencide eden konular yazmanın kişiye ne gibi bir getirisi olabilir bunu anlamak mümkün değil!

Hatta bilindik aktörler dışında hiç ummadığımız kalemler dahi bu furyaya dahil olabiliyorlar!

Bir takım güç gösterilerinde bulunmak o bireyi fazlasıyla mutlu edebilir belki!

Ama onların egolarını tatmin etme çabaları diğer yazarların dikkatlerini dağıtıyor, coşkularını yok ediyor!

Oysa bu platform sadece birey’in değil, bireylerin yararlandığı ortak bir bilgi paylaşım alanı!

Öyle ya, yayınladığımız blog konularında "bir miktar da benim bir fikrim var diyenler" olarak buradayız!

Bu nezih blog ortamını herdaim keyifli kılmayı başarabiliriz her halükarda!

Hem de bu dar çerçevede kalmakta ısrar edenlere rağmen!

Yapmayın etmeyin arkadaşlar olmuyor valla!
Neticede akraba değiliz ya, sanal bir ortam burası!
Ortada makam, mevki, para gibi paylaşacak, bölüşecek başkaca bir şey yok ya!

Merhabaya karşılık merhaba!

Bir düşünsek, ne çok şey katar insana!!

Tutmayın beni, Valla içimden geldi:-)

Sizlere kocaman bir merhaba diyesim var:)

Bu yazının hepimize güzel bir başlangıç olması dileğiyle...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhaba Arif Bey... Yazınıza 4-5 belki 6. kez dönüşüm. Güzel yazı. derleyici toparlayıcı. Lakin hemen altta Sayın Pirmete'nin yorumuna verdiğiniz civcivli cevap bu yazınızla ne kadar örtüşebilir ki? Giden gider. Kovulan kovulur. Problem burada zaten Arif Bey. Yazınız tamam. Diğer yorumlarda (Selek hariç) tamam. Pirmete'nin yorumu da tamam. Kendi görüşü kendi yorumudur. Cevabınız yazdığınız yazının yanında çok... **Sayın Selek alınmasın ama, yorumu yine yazınızın yanında hiç gitmiyor. Yani Arif Bey kusura bakmayınız. Bu nedenlerden dolayı yazınızda "Anlam bütünlüğü" göremedim. Bir "Merhaba" sezemedim. ***Polemikler bıktırdı. Bu yüzden geç yazdım. Saygılarımla.

DurmuşGüler 
 25.05.2011 22:52
Cevap :
Sayın DG öncelikle ben yine de merhaba demek istiyorum size, çünkü yazarlığa ilk başladığım dönemlerden bu yana saygı duyduğum sayılı kişiler arasındasınız, hatta o tarihler itibariyle blog habercimde kayıtlıydınız. Bütün samimiyetimle söylüyorum bunu, ancak bazı ön yargılı davranışlarınızı da hayretle karşılıyorum maalesef! Bunun en belirgin örneği ise son aylarda yayınladığım blog yazılarıma incir çekirdeğini doldurmayacak bahaneler öne sürerek yaptığınız eleştirel yorumlardır. Ama sayın Ümit Culduz arkadaşımız söz konusu olduğunda özellikle kurgulanmış polemik konuları bir yana kullandığı belden aşağı ifadelerini dahi alkışlamakta sakınca görmüyorsunuz nedense! “Polemikler bıktırdı” derken bu önemli ayrıntıyı göz ardı etmemeniz gerekmez miydi!! Saygılar selamlar..  26.05.2011 12:19
 

ben de merhaba diyen değerli arkadaşlarımın içerisinde bu güne kadar hep var olmaya çalıştım, olmayı da arzu ediyorum. Güzel ve yapıcılık içeren bir yazı. elinize sağlık.

YEŞİM BUYURGAN 
 25.05.2011 16:03
Cevap :
Anlamlı ve coşkulu bir yaşam isteyenlerin özlemidir merhabalaşmak! Yoksa ruhsuz, manasız geçen bir yaşam hayatı ne kadar anlamlı kılar? Merhabanıza aynı içtenlikle merhaba diyorum Yeşim hanım. Ayrıca konuyu beğendiğiniz için teşekkür ediyorum..Saygılar selamlar  26.05.2011 10:07
 

Saf, temiz ve en durusundan "MERHABALAR"...Selam ve saygılarla...

Yurdagül Alkan 
 22.05.2011 23:47
Cevap :
Merhabanıza aynı içtenlikle merhaba diyorum Yurdagül hanım. Samimiyetinizden ve iyi niyetinizden bir an bile kuşku duymadığımı belirtmek istiyorum ayrıca..Saygılar selamlar..  23.05.2011 10:15
 

Ne doğru bir yazı.. Ben de şuraya geldiğim günden bu yana, aynen bunları anlatmaya çalışıyorum farkındaysanız. Zira daha ilk o yazdığım Blog nedir'den itibaren, yazı değil, kişilikle uğraşıldı; sanki bilir, tanır, ederlermiş gibi. Baktım bilgisi yok ama fikri çok bazılarının neyi niye yaptığım hakkımda. İlginçti. Hala da sürüyor. Aslında sizin de benim de bu yazdıklarımızı bence zaten herkes biliyor da, bilmek başka şey, yapmak başka şey. Bildikleriyle yaptıklarının, dedikleriyle yaptıklarının da aynı olması gerekiyor insanların! Benim yazdığım onca yazı kimilerine hala ulaşmadı, dilerim sizin bu yazınız daha etkili olur. Merhaba...

Filiz Alev 
 21.05.2011 2:04
Cevap :
Merhaba Filiz hanım, konuyu beğendiğiniz için teşekkür ediyorum öncelikle. Valla ben bu tür davranışları ilgi çekmek amacı taşıyan bir nevi kurnazlıklar olarak görmeye başladım artık. Öyle ya hiç mi başka konu yok! İşin ilginç yanı ise söz konusu arkadaşlarımızın hem polemikten besleniyor hem de bu polemikleri istemiyormuş gibi davranıyor olmalarıdır. Saygılar selamlar..  21.05.2011 23:39
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1564
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster