Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Merhamet / Narin & Fırat balayında!

Merhamet / Narin & Fırat balayında!
 

Kanal D.in aşk ve drama dizisi Merhamet geçtiğimiz gece 36.Bölümüyle geldi ekranlarımıza. Geç saatler kadar süren dizinin reytingleri AB’de 4. Sırada, Total’de 13. Sırada bulunuyor.

Geçen bölümde Fırat ile Narin balayı için özel arazilerine gelmişler, çadırda geceyi geçirirler. Sermet ile Deniz de yılbaşı gecesi için aynı arazideki dağ evine gelirler. Sabah gezmesinde Fırat ve Narin’i çadırda basarlar. Çadırdan ani fırlayınca Sermet ile karşı karşıya kalan Fırat çok şaşırır. Deniz sıkıldı da aldım getirdim der. Beraber bağ evine dönerler, sıcak çikolata içip içlerini ısıtırlar.

Sermet aralarındaki ilişkinin adını bir türlü koyamamaktadır. Deniz diyemez Deniz Hanım diye hitap eder.

Şadiye yeni evlenmelerine rağmen kocası ile arası iyi değildir. Zafer, Şadiye’nin eski geçmişini unutamamakta ve yatağına almamaktadır. Bir sabah Şadiye kalk işe geç kalacaksın diye uyandır. Biraz kocasına cilve yapmak ister, Zafer sinirlenip ağzını yüzünü dağıtır. Çeker gider işine. Şadiye bir kutu hap içer, intihara teşebbüs eder. Eve gelen üvey annesi Ümmühan kapı açılmayınca merak eder, Zafer’in işyerine gider. Zafer, alışverişe gitmiştir diyerek geçiştirir. Tekrar gelip kapıyı çalar açan olmaz. Çıkışta alt komşu onların hali çok kötü, sabah ortalığı yıktılar deyince, konu komşuyla kapıyı aştırır, ambulansla hastaneye sevk edilir.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Ertesi gün hep beraber arazi kenarındaki göletten balık tutarlar. Hiç biri de balık yakalayamaz. Fırat yakaladığı tek balığı da kaçır. Balık yerine getirdikleri sandviçleri yerler.

Ali, Şadiye’nin intihar olayını, onların huzurunu bozmamak için bildirmez, kendisi olaya el koyar. Zafer götürülür bir yere kapatılıp, bir güzel eşek sudan gelinceye kadar döverler. Daha sonra Sermet’e telefon açıp, bilgi verir.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

İki kardeşin balayı günleri güzel geçiyordur. Balık yerine Deniz karides yapar. Deniz resmen Sermet’e aşıktır. Ama bir türlü Sermet’ e açılamaz, Sermet için zor bir karadır Deniz’e, seni seviyorum demek. Narin tavuk kızartmıştır, afiyetle yerler. İki kardeş birbirlerine laf sokmadan edemezler. Sermet’in aşkları konusunda, “Narin haklı, bizden bir cacık olmaz” lafı çok komikti.

Zafer’i bırakırlar, kendi evine gelir, oldukça perişandır. Moskof Recep, kızının durumunu karısı Ümmühan’dan öğrenir. Şadiye ile konuşmak ister, Şadiye “Allah hepinizin belasını versin” der babasının yüzüne. Zafer kendi evinde pencereden aşağı düştü diye komşular feryat ederler. O sırada Moskof Recep oradan gidiyordu. Demek ki damadı olacak zafer’i pencereden aşağı atmıştır.

Şadiye Sermet’in evinde kalıyordur. Sermet, Deniz’e durumu anlatır. Balaylarını zehir etmemek için Narin’e söylemezler. Dönüşte kendi görsün diye düşünürler.

Fırat ile Narin sabah arazide yürüyüşe çıkarlar. Fırat, seninle uzun bir dünya seyahatine çıkalım, dese de Narin işleri yüzünden çıkamayacağını söyler. Fırat, Irmak için o kadını istemiyorum hayatımda derse de Narin durumu yumuşatır.

2003 yılına dönüşte bir yaşlı kadının evlerini soyma taktiği çok enteresandı. Deniz markete gidince evi soyup soğana çevirir. Sonra kadınının aldıklarını polis bulur, iade eder.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Sermet evde olmaması ve Galila’nın da annesinin yokluğu nedeniyle Galila çok sıkılmaktadır. Galila’yı Noel Baba kıyafeti giymiş hizmetliler dans edip eğlendirirler. Ali cep telefonundan çekim yapıp Sermet’e naklen yayın yapar. Ali çok bunalmıştır, kafayı yiyeceğim diye şikâyet eder. Sabah erkenden Sermet İstanbul’a döner. Ali, bir büyük içmiş, zil zurna sarhoştur. Sermet altını bağlayıp yatırın der. Deniz, Sermet’i arar, kendisini iyi hissetmediğini, geri gelmesini ister. Aşklarını birbirlerine itiraf ederler. Sermet akşam gelicem der, Deniz ben seni camda bekliyor olacağım. Telefonu kapayınca Deniz, Narin’e aşığım, aşığım diye bağırır.

Sermet, Ali ile Galila’yı da alır tekrar bağ evine gelirler. Çocuk annemi istiyorum diyerek çok ağlar, herkesi üzer. Sermet çocuğa çok bağlıdır. Sermet, her şey senin yüzünden deyip, benim kaç tane cinayetim var haberin yok senin der, Deniz’e. Unutacaksın beni, ben senin hayatından çıkacağım, sana dokunamam. Deniz, gidemezsin, ben seni seviyorum, sensiz yaşayamam deyip gözyaşı döker.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Narin ile Fırat İstanbul’a dönerler. Yolda çocuk konusunda konuşurlar. Irmak’ tan olacak çocuk meselesi Fırat’ın kafasını meşgul etmektedir. Narin, Sermet’in evine Şadiye’ye gelir. Şadiye, zafer komadaymış derse de Narin ne hali varsa görsün der.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Fırat, Deniz’i evine bırakır. Bu arada Irmak arar, abla ben düştüm, bileğimi kırdım, ne olur yanıma gel, kanamam var, der. Deniz gelmiyorum. Ferhat telefonu alır. Irmak, Fırat çok kötüyüm, bebeğimizi kaybediyorum çok kötüyüm. Fırat, “Bebeğimize hiçbir şey olmayacak, ilk uçakla hemen geliyorum”. Der ve bölüm burada biter.

Bir Most Production yapımı olan bu dizide gidişat şimdilik iyi, ancak konuda sıkışmalar var, senaristleriz konun yelpazesini biraz açmaları gerekecek. Sıra da Deniz ve Sermet evliliği var. Olur mu bilemem?

Dizinin müziklerini deneyimli müzisyen Ferhat Livaneli (Amasya, 1954) yapıyor. Ben kendi adıma beğeniyorum.

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Not: Görseller internetten alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..