Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '13

 
Kategori
TV Programları
 

Merhamet / Nihayet, Narin & Fırat evleniyorlar!

Merhamet / Nihayet, Narin & Fırat evleniyorlar!
 

Kanal D'nin aşk ve drama dizisi Merhamet’ de Narin ve Fırat arasında evlilik, mutlu günler geliyor. Gece geç saatlerde yayınlanan dizinin reytinglerde AB’de bu hafta üç basamak yükselerek, 3.sırada yer aldığını ve başarılı olduğunu gördük. Total’de geçen hafta olduğu gibi gene, 20.sırada yer aldı. Geçen hafta dizinin final yapacağı konuşuldu. Dizinin yapımcısı Gül Oğuz, twitter hesabından bu iddiaların yalan olduğunu ve dizinin devam edeceğini duyurdu. Bu haftaki 3.lük, dizinin devam edilmesi için, izleyicinin verdiği mesajıydı.

Geçen bölümde Fırat Narine evlenme teklif etmiş, Narin’in kararsız kalıp ayak sürümesi, Fırat’ı perişan etmiştir. Ağabeyi Sermet ile ince saz eşliğinde kafa çekmişler Fırat çok duygulanmıştır. “Geri dön, uzanıp tutuver elimi” şarkısı söylerler. Fırat, kalkar çalgıcıdan klarneti alır, duygusal bir ara taksimi geçmesi hayli ilginçti.

Fırat, geçmiş yıllarda Yaslıhan’ da olduğu gibi, bu defa da bir kamyonetin içerisine ince saz ekibini doldurur, “Geri dön” parçası çalan çalgıcıların eşliğinde alır seyyar hoparlörü eline, “Ben Narin Yılmaz’ı seviyorum” diye bas bas bağırır. Narin evinden çıkıp, Fırat’ı seyretmişti. O zaman hayır, seninle evlenmem demişti. Bu defa “Evet” dedi. Fırat koşarak gelir, duymadım seni, Narin “Evet” dedim der.

 

O an Deniz ile Sermet gelir. Deniz, olmaz öyle şey akşam gelip benden isteyeceksiniz der.

Deniz, Akşama Şadiye’yi de çağırır. Baba Recep, Zafer’in Şadiye’nin üstüne kapı kilitleme olayından Zafer’i hırpalar.

Fırat, Narine tek taş bir pırlanta yüzük alır. Sermet de Deniz’e bir bileklik, Şadiye’ye de ayrıca bir bileklik alır.

Irmak, bu evlilik işine duyunca adeta çıldırmıştır. Bir takım planlar yapmaktadır. Ali Irmak’ın peşindedir.

Narin’lerde hazırlıklar tamamlanır, börekler, çörekler yapılır. Recep, babası benim, sana kız falan yok dese de Sermet, karga tulumba Recep’i evine gönderir. Kahveler içilir, lafı dolandırır, dolandırır ve oh der ister. Deniz verdim gitti der. Yüzükler takılır, Narin gerçek mi bu diyerek şaşkınlığını belirtir. Kırmızı kurdele kesilir. Fırat, 12 yaşından beri sevdiği kıza kavuşmuştur.  Sermet, darısı başımıza diyerek Deniz’e takılır. Şampanyalar patlatılır, dans ederler. Sermet, düğünü benim evde yapılım haftaya der.

 

Zafer gelip, Şadiye’ye alıp götürür. Eve gelirler, Şadiye Zafer, yarın sabah ben gitmiş olurum, en kısa zamanda da boşanırız der. Sonra, Zafer özür diler gitme, der. Levent Yüksel’den duygulu parçası  “Medcezir” çalar. “Sevdikçe sevesim geliyor, ölene kadar peşindeyim, bırakmam.” Fırat ile Narin son derece mutlu ve keyiflidirler, Fırat suni kar spreyi sıkar, kar altında dans ederler.

Can ile Atıf, Deniz’in evinde kendilerince eğleniyorlardı. “Yüksek, yüksek, tepelere ev kurmasınlar aşrı, aşrı, yerlere kız vermesinler”. Deniz ve Sermet gelince Can gider, Sermet de Atıf’ı ben bırakırım der ve götürür.

Fırat sabah, sabah, Deniz’e gelir. Sermet de, Ali ile Deniz’in evine gelirler. Düğün hazırlıklarını konuşacaklardır.

Düğün günü, Fırat ile Sermet gelin arabaları ile gelirler. Davul, zurna çalar Narin’in evinin önünde. Narin gelinliğini giymiş, prensesler gibi olmuştur. Annesi ve küçüklüğü gelir gözünün önüne…  Sermet, bundan sonra her koşulda, yanındayım der. Fırat gelir, çok güzelsin. Ali, koşar çil çil sarı altınları saçar tepelerinden. Davulcular da alır nasiplerini Sermet’ten.

 

Nikah kıyılır, Memur “Sizleri karı koca ilan ediyorum, mutluluklar dilerim” der. Irmak da oradadır, sıra benim hediyemde, mutluluklar diliyorum deyip, küçük kutuyu Narin’e verir. Narin’e açsana der. Açar, küçük bir anne karnında bebek resmi. “Çocuğumuzun fotoğrafı Fırat, Çok tatlı de mi…” Herkes şaşkındır, Narin daha da çok şaşkın. Ve 34.bölüm burada sona erer.

İbrahim Çelikkol (Fırat), Özgü Namal (Narin), Burçin terzioğlu (Deniz) ve Mustafa Üstündağ (Sermet) dizimizin ana karakterleri. Hepsini de çok başarılı buluyorum.

Most Production – Gül Oğuz, Yönetmen M.Çağatay Tosun ve Senaryo Mahinur Ergun – Melih Çam.

Narin’in yaşadığı bu soğuk duşun üstüne haftaya düğün gecesi nasıl olacak bilmiyorum, hep birlikte bekleyip göreceğiz.

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..