Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Merhamette sınır tanımayan Adli Makamlardan “Tutmayın Liseli Enişteyi” adlı Türk Filmi

Merhamette sınır tanımayan Adli Makamlardan “Tutmayın Liseli Enişteyi” adlı Türk Filmi
 

İnsanların çete kurup birilerini kaçırması gayet normaldir. İsteyen istediğini kaçırabilir ve işkence uygulayabilir. Laf etmeyin bakim. Siz adli makamlardan daha mı iyi bileceksiniz. Adli makamlar çok bağışlayıcı ve merhamet edicidir.
Bizim liseli çocuklar, kız meselesi yapmışlar. Malum lisede böyle şeyler çok normal. Kanınız yeni kaynıyor ve özellikle araya liseli bir kız girmişse mutlak surette kavgalar çıkar. Eskiden kavgalar bile bir başka güzeldi. Çıkışta çocuklar mekan seçer ve orada kapışırlardı. Neyse liseli anılarımı anlatmadan kameralarımızı İstanbul Beyoğlu’nda okuyan liseli gençlerin olayına döndürelim.

İşte böyle bir günde 4 liseli arkadaş birlik olmuş, hazır yeni yılda gelmişken sevabına bir kurbana girelim demişler. Kurban olarak ise kız meselesi yaptıkları çocuğu kaçırmaya niyet etmişler. Okul çıkışında 18 yaşındaki G.K.’yı alacaklar. Bir taşla iki kuş misali, arada kaynayan arkadaşını da arabaya zorla bindirerek Belgrad ormanına doğru bir yürüyüş gerçekleştirmişler. Orada çocuklara işkence, darp, tehdit, şantaj, kasten yaralama yapmışlar. Bizim çocuklar da ailelerine söyleyip şikayetçi olmuşlar. Bak sen şu işe...

Yüce Adli makamlarımız öyle yüce ki, hani haşa merhamet deyince, tek rakipleri Allah. Düşünün adaleti bile es geçiyorlar. O kadar yüce yani. Nasıl anlatsam Allah sanki bütün merhametini, bütün affediciliğini bizim yüce Adli makamlarımıza vermiş.

Adli makamlarımız olayı nasıl mı yorumluyor ?

Bu elemanlar iki çocuğu gasp etmişler, işkence etmişler, tehditte bulunmuşlar, şantaj yapmışlar, adam kaçırmışlar. O yüzden tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakalım.

Sanırsınız çocuklar hocasına karşı gelmiş de, disiplin cezası almışlar ve okuldan uzaklaştırılıyorlar. Hani bana elektroşok uygulasanız bu kadar şok olmazdım herhalde.
Daha geçenlerde liseli bir kızımıza yine okul arkadaşları, toplu tecavüze girişmişlerdi. Emniyet görevlileri işin altından çıkmıştı falan filan. Tabi ki çok bağışlayıcı, merhamet sahibi ve ihsanı bol  adli makamlarımız yine birilerini serbest bırakmıştı.

Yanlış anlamayın ben yargımızı, idari makamlarımızı vs. yaptıklarından dolayı eleştirmiyorum. Ben sadece neden bu durumu kabullenemiyorum diye sitem ediyorum. Sizin yüzünüzden bir gün çarpılacağım. Allah bizi affetsin.

Hani bunu da Allah’a havale eder de susarsak, sonunda Kainat “İşleminiz şu anda gerçekleştirilemiyor lütfen tekrar deneyiniz” diyecek, Allah ta “sizi boşuna niye dünyada tutuyorum ki ” diyerek belamızı verecek diye korkuyorum.

 
Toplam blog
: 15
: 33537
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

Meslek : Eczane Teknikeri, Yazar, Uluslararası İlişkiler Uzmanı, Grafik ve Tasarım İlgi alanl..