Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Güncel
 

Merhum Özal'ın cesedi çürümemiş!...

Merhum Özal'ın cesedi çürümemiş!...
 

Adalet Bakanı Sadullah Ergün, BUGÜN televizyonunda katıldığı programda, Merhum Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın 19 yıllık cesedinin çürümediğini ifade etti.

Yirmi yıla yakın geçen sürede cesedin bu ölçüde bütünlüğünü korumasının Adli Tıpçıları bile şaşırttığını da ilave ediyor Sayın Bakan...

Bu ne anlama geliyor?...

Bunun ne anlama geldiğini ben Merhum Özal'ın mezarının açılmasına karar verildiğinde yazmıştım.(http://blog.milliyet.com.tr/merhum-ozal-in-mezarinda-ne-aranacak-/Blog/?BlogNo=381057

Şöyle ki, bizim dinimizde Peygamberlerin, şehitlerin ve velilierin cesetlerini toprağın yiyemeyeceğine(çürümeyeceğine) dair bir inanç vardır.

Niitekim, yurdumuzun pek çok yerinde böyle veli zatların türbeleri ve bu türbelerde de çürümemiş cesetler bulunmaktadır

Merhum Özal'ın samimi bir mümindi. Benim şahsi kanaatim Onun halkın yanında olduğu giibi Hakkın yanında da önemli bir yeri olduğu şeklindedir. Bu bakımdan söz konusu yazımda, bu ihtimali dile getirmiştim.

Bakan Sadullah Ergin'in tahnitin de ötesinde Merhum Özal'ın çürümediğini ifade etmesi, doğrudan doğruya Onun velayet makamlarında olduğunu düşündürüyor.

Bu benim beklediğim bir sonuçtu. Bugün bu beklentimi ülkenin Adalet Bakanının ağzından duymak da ayrıca heyecan verici oldu.

Merhum Özal,'çürümeyen cesedi ile bir kere daha bu ülkenin "derin tarihine" darbe vuruyor; bir gerçeği daha ortaya çıkarıyor...

İşte, ölüsüyle bile hizmet etmek budur!...

Allah gani gani rahmet eylesin!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..