Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Merkel besbelli ki Kedi....

Merkel besbelli ki Kedi....
 

Efendim bir tuhafım bu günler ( şarkı sözü gibi oldu ya neyse )...
 
İçim kıpır kıpır, ama SEBEBİ AŞK MEŞK DEĞİL..... Yok yok kesin değil, test ettim onayladım....
 
Kafamın içi dop dolu ve hep gidip gidip geliyor aklım...
 
Durduk yere ( Mİ BİLMEM ) bir fıkra etrafında dolanıp duruyorum epeydir......
 
Hani kedinin biri uzun bir kovalamaca sonunda fareyi elinden kaçırmış.
 
Avını kaçırdığı için sinirli, kızgın ve oldukça öfkeli, farenin sığındığı deliğin ağzında durup biraz dinlenmiş ve en sevecen sesiyle fareye seslenmiş:
tebrikler kardeş, sen fare ırkının en kahraman bireylerinden birisin...
 
O ne müthiş bir koşuydu ve ne sağlam bir sığınak bulmuşsun kendine...
 
Güçlü olduğun kadar akıllısın da...
 
Fare, deliğini arkasında nefes nefese bu övgüleri ağzı kulaklarında dinliyormuş.
 
Bu arada kedi, dışarıda övgülerine devam ediyormuş :
sana bu güç ve aklınla çok kolayca kazanabileceğin bir bahis öneriyorum.
 
Bak senin deliğin 15 santim solunda bir delik daha var,
bu delikten çıkıp o deliğe girersen sana bir teneke beyaz peynir veririm.
 
Fare bahsi ve ödülü duyunca heyecanla yerinden fırlayacakken birden durmuş ve
 
MESAFE ÇOK KISA ÖDÜL ÇOK BÜYÜK demiş kendi kendine...
 
BU İŞTE BİR HİNLİK OLMASIN...
! ! !
 
Neyse sizin de canınızı sıkmayayım sabah sabah ...
 
 
Ya da sıkayım , belki birlikte sıkılırsak her birimize düşen pay azalır...
 
 
Hem belki çözeriz sıkıntımızı, belli mi olur ?
 
ÖYE İŞTE
hatice atalay
 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..