Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '15

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Mermer Ocaklarının doğa katliamı

Mermer Ocaklarının doğa katliamı
 

Yazılı Kanyon-Çandır Bölgesi Mermer Ocaklarının Doğa Katliamı
 
Geçen yıllarda bu bölgenin biraz yakınından geçmiştim ve uzaklardaki bu mermer ocaklarını görüntülemiştim. Bu yıl yakınlarında bulundum ve doğaya verdikleri tahribatı açıkça bir kez daha gördüm. 
Yazılı Kanyon Milli Park ve bu bölgenin hemen yakınlarındaki ocakların metrelerce yükseklikteki yamaçlardan molozları nasıl attıklarına ve o sırada çıkan toza şahit oldum. 
Bölge inanılmaz bir şekilde tahrip ediliyor. Yan yana pek çok ocak var. Katliam burada da inanılmaz boyutlarda...
 
Fotoğraflar için;

 

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..