Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Mersin Akdeniz Belediyesi kursiyerlerinden yıl sonu sergisi...

Mersin Akdeniz Belediyesi kursiyerlerinden yıl sonu sergisi...
 

AKDENİZ BELEDİYESİ KURSİYERLERİNDEN YIL SONU SERGİSİ muhteşemdi.


Mersin Akdeniz İlçe Belediyesi ve Mersin Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından ortaklaşa yürütülen beceri ve meslek edindirme kursları öğrencileri, düzenlenen törenle yılsonu karma sergilerini açtılar.
Akdeniz Belediyesi’nin 4 kurs merkezinden biri olan Müfide İlhan fuayesinde açılışı yapılan ve Akdeniz Belediye Başkanı M. Fazıl Türk’ün ev sahipliğini yaptığı sergiye Akdeniz Kaymakamı Bekir Atmaca, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Kamil Çelebi Yılmaz, Mersin Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Özsoy, Akdeniz Halk Eğitim Müdürü Cüneyt Dayınlarlı, Halk Eğitim Merkezi müdür yardımcıları, öğretmenler ve kursiyerler katıldılar.

Törende öğrenciler adına söz alan Duygu Altın, bu kursların kendilerini geliştirdiğini, olgunlaştırdığını ve bazı öğrencilere iş olanağı sağladığını ifade etti.

Akdeniz Belediyesi kurslarından bu yıl 2850 öğrencinin sertifikalarını almaya hak kazandığını kaydeden Mersin Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Özsoy, bu işbirliğinden ötürü belediye yönetimine teşekkür etti.

İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Kamil Çelebi Yılmaz da, örgün eğitim dışında kalmış insanların beceri, meslek ve okuma-yazma kurslarından daha fazla yararlanabilmeleri için kurs sayılarını artırmayı hedeflediklerini, bu hedefe de belediyelerin kendilerine sağladığı imkanlarla daha çok yaklaştıklarını kaydetti.

Ülkemizde yaşanan işsizlik sorunu ve yeni gelen kriz dalgasının, meslek kurslarının öneminin daha da arttığına dikkat çeken Akdeniz Belediye Başkanı M. Fazıl Türk, meslek kurslarının özel sektörün nitelikli eleman ihtiyacına kısmen cevap verebileceğini sözlerine ekledi. Özellikle kadınların sosyal ve profesyonel hayatta aktif olmalarını istediklerini de belirten Başkan Türk, “Böylelikle kadınlarımızın sistemli bir işbirliği içinde başarılı birer model olmalarını hedefliyoruz. Bu noktadan hareketle sevinerek ifade etmeliyim ki bu yıl kurslarımızdan, önceki yıllarda olduğu gibi kadınlarımız ağırlıklı olarak yararlanmıştır. Çeşitli dallarda ve 4 merkezimizde açılan 158 kurstan toplam 2161 bayan kurs görmüştür. Daha önceden de belirttiğim gibi kurs ve kursiyer sayımızı arttırmak için gerekli çalışmaları başlatmış bulunmaktayız. Bize bu önemli konuda desteğini esirgemeyen İl-İlçe Milli Eğitim müdürlerimize, Mersin ve Akdeniz Halk Eğitim Merkezi müdürlerimize, eğitmenlerimize, emeği geçen personelimize ve sabırla kursları tamamlayan öğrencilerimize teşekkür ediyorum” dedi.

Konuşmaların ardından konuklar toplu halde serginin açılışını yaparak ürünlerin sergilendiği stantları gezdiler.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..