Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

Mersin Belediyeleri oy istemiyor

Mersin Belediyeleri oy istemiyor
 

Devasa çukurlar, araçlara hasar verip, kazalara neden oluyor


Yerel seçimlere çok az bir zaman kalmış olmasına karşın, Mersin ilinde yolların, caddelerin ve sokakların durumu felaket. Tabiri caiz ise çukur deryası. Köy yollarından beter! Bu durum halen görevde olan Mersin belediye yönetimlerinin, oy almamak için çalıştıkları izlenimi yarattı bende. Uzunca bir süredir Mersinilinde yaşıyorum. Aslen Mersinli olmamakla birlikte, bir Mersinliden daha çok bu şehri seviyorum. Daha önceki yazılarımda da, Türkiye çapında çok önemli bir il olmasına karşın, layık olduğu yerde bulunmadığını belirtmiştim. Diğer konulara girmeden, yolların durumundan bahsetmek istedim. Kış aylarına girmemizle birlikte yağışlar arttı. Buna bağlı olarak, alt yapısı sağlam olmayan yollarda devasa çukurlar oluştu. Asfalt yolların bir bölümü, kısmen çöktü. Ana caddeler, sokaklar, irili ufaklı çukurlar ile kaplandı. Yani tam bir çukur deryası. İnanın 2-3 m2 büyüklüğünde çukurlar ortaya çıktı. Bunun yanında seçimlerin yaklaşması dolayısıyla, altyapı çalışmaları da arttığından ve halen süren arıtma tesisi faaliyetlerinden dolayı, kazılmış yollar hazırlıksız yakalandı. Çünkü kazılan alanların üstü sadece toprak ile örtülmüştü. Durum bir felakete dönüştü. Alanlar balçık ve bataklığa dönerken, halen trafiğe açık tutulmaktadır. Bir araç sahibi olarak, aracımda oluşan mekanik hasarı tarif edemem. Çukurlar yüzünden kaç adet trafik kazası meydana geldiğini ise bilmiyorum. Çünkü bu konuda istatistiksel bir çalışma ve güvenlik önlemi yok. Mersin ilinde yaşayan arkadaşlar beni gayet iyi anlıyorlardır. İnanın şu an Mersin'de yol kalmamış durumda. Son zamanlarda havaların iyi gitmesine karşın, Belediyede yoğun bir çalışma (çukurları kapatmak için) görülmüyor. Bu konuda Mersin yerel basınında da herhangi bir tepki olmaması beni şaşırtıyor. Asıl şaşırdığım nokta ise; mevcut yerel yönetimlerin, yerel seçimlerde oy kaybetmelerine karşın bu konuya eğilmemeleri. Şimdi sabırla yollarımızın düzeltilmesini bekliyoruz.

 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..