Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Eğitim
 

Mersin Deniz Ticaret Odası, eğitim seminerleri veriyor...

Mersin Deniz Ticaret Odası, eğitim seminerleri veriyor...
 

Mersin Deniz Ticaret Odası Atakta...


Türkiye Deniz Ticareti, her geçen gün yeni başarılara imza atıyor. Bunun da nedeni eğitimli, bilinçli, sorumlluluğunun bilincinde personel, idareci, kaptan ve yöneticilerden geçiyor.

Türkiye'nin en işlek ve deniz taşımacılığının adeta can damarı konumunda olan Mersin Limanı ve Limanla özdeşleşen Mersin Deniz Ticaret Odası var.

Bugünlerde Mersin Deniz Ticaret Odası yeni bir etkinliğe imza atıyor. Gemi Acentesi Yetkili Personeli Olur Sertifikası almak isteyenler için düzenlenecek "Gemi Acenteliği Eğitim Semineri" 08-13 Haziran tarihlerinde "Yenileme Eğiitim Semineri" ise 10-11 Haziran 2009 tarihlerinde MDTO Hizmet Binasında yapılacaktır.

İlgilenenlerin Mersin Deniz Ticaret Odası ile irtibata geçmeleri faydalarına olacaktır.

Mersin ve Mersin Deniz Ticaret Odası yolunuz açık olsun...
 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..