Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mersin'e polis eğitim merkezi açılıyor...

Mersin'e polis eğitim merkezi açılıyor...
 

MERSİN'E POLİS EĞİTİM MERKEZİ AÇILIYOR ...


Mersin Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Mersin'e Polis Eğitim Merkezi açılıyor. İşte İlgili açıkşlama:

Uzun bir süreden beri hazırlıkları devam eden eğitim merkezi inşaat çalışmaları ve diğer hazırlıklar tamamlandı ve hizmete hazır hale getirildi.

‘Mersin Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğü (POMEM)’ 22 Haziran 2009 tarihinde, toplam 379 öğrenci ile eğitim faaliyetine başlıyor.

Mersin Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğü, Kocavilayet mevkiinde, 273 dönümlük arazi üzerinde, toplam 8 ayrı bloktan oluşuyor. Ayrıca açık Atış Poligonu yapımına başlanılmış, en kısa zamanda bitirilerek hizmete açılacaktır.

Mersin POMEM Müdürlüğüne vekaleten Emniyet Müdür Yardımcısı Ahmet HAN ARSLAN atandı. Bünyesinde; Personel Şube Müdürlüğü, Eğitim Şube Müdürlüğü, Öğrenci İşleri Şube Müdürlüğü, İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü ve Koruma Şube Müdürlüğü olmak üzere 6 Şube Müdürlüğü, ayrıca Makama bağlı olarak faaliyet gösteren 4 adet Büro Amirliği bulunmaktadır.

Polis Eğitim Merkezi'nin, Mersin'e hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..