Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '13

 
Kategori
Spor
 

Mersin Sporcu Eğitim Merkezi;Yeni Sezona hazır ...

Mersin Sporcu Eğitim Merkezi;Yeni Sezona hazır ...
 

Mersin Gençlik Hizmetleri ve spor il müdürlüğü sporcu eğitim Merkezinde yılın ilk toplantısı gerçekleştirilerek sezona girildi.

Mersin Gençlik hizmetleri  ve spor il müdürlüğü spor şube müdürü ve sporcu eğitim merkezi müdürü Ahmet Tarakçı başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya antrenörler Erdal Bal, Veysel Ulakçı ve belletmenler ile sporcu öğrenciler katıldılar…

Mersin Gençlik hizmetleri ve spor il müdürlüğü sporcu eğitim merkezi müdürü Ahmet Tarakçı  yeni ve eski öğrencilere hoş geldiniz dedikten sonra yapılacak olan çalışmalar ve beklentilerle kurallar hakkında bilgiler verdi.. Mersin sporcu eğitim Merkezi Gençlik Spor bakanlığının sporcu eğitim merkezleri içerisinde bugüne kadar en yüksek performansı gösteren kurumlar arasında olup, atletizm ve güreşte bir çok yetenekli öğrenciyi Türk sporuna kazandırmıştı….

Mersin sporcu eğitim merkezini yatılı güreşçi olarak kazanan  asil ve yedek üyeler şunlar;

 

İLİ:

MERSİN

S. NO

ADI SOYADI

DOĞUM TARİHİ

KATILDIĞI İL

BRANŞI

DURUMU

1

HAMZA ZOPALI

2003

MERSİN

GÜREŞ

ASİL

2

DOĞAN UZUN

2003

MERSİN

GÜREŞ

ASİL

3

ÖMER FARUK ŞAHAN

2002

K.MARAŞ

GÜREŞ

ASİL

4

CANER BOZDOĞAN

2002

KAYSERİ

GÜREŞ

ASİL

5

ONUR CAN ÖZDEMİR

2002

KAYSERİ

GÜREŞ

ASİL

YEDEK

S. NO

ADI SOYADI

DOĞUM TARİHİ

KATILDIĞI İL

BRANŞI

DURUMU

1

UMUT UMUL

2002

MERSİN

GÜREŞ

YEDEK

2

EREN BOZKURTOĞLU

2002

MERSİN

GÜREŞ

YEDEK

3

EREN DURAN

2002

MERSİN

GÜREŞ

YEDEK

4

ALKAN GANİ

2002

OSMANİYE

GÜREŞ

YEDEK

5

C.CAN TEKERLEK

 

Kaynak:Nevzat Kelleli

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..