Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Mersin Yenişehir- Kocatepe İlköğretim Okuluna Atatürk büstü yapıldı

Mersin Yenişehir- Kocatepe İlköğretim Okuluna Atatürk büstü yapıldı
 

Atatürk büstü törenle açıldı...


Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı, Mersin Fahri Tanıtım Kurulu tarafından Yenişehir- Kocatepe İlköğretim Okuluna yapılan Atatürk büstü düzenlenen bir tören ile açıldı.

Büst açılış törenine; Mersin Valisi Hüseyin Aksoy, Akdeniz Bölge ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Soner Polat, Kurmay Başkanı Kıdemli Albay H. Nejat Akgüner, Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şerafettin Aşut, Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı, Mersin Fahri Tanıtım Kurulu Başkanı Mualla Aşut, İl Milli Eğitim Müdür Vekili Eyyüp Güler, Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, Okul Müdürleri, Öğretmenler, Öğrenciler, Yerel ve Ulusal Basın Mensupları katıldı.

Büst açılış töreni; Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başladı. Daha sonra Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı, Mersin Fahri Tanıtım Kurulu başkanı Mualla Aşut bir konuşma yaptı. Aşut yaptığı konuşmada şu görüşlere yer verdi.”

Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı, Mersin Fahri Tanıtım Kurulu olarak, amacımız sadece vakfımızı tanıtmak, aziz milletimizle el ele vererek vakfımızı güçlendirmek değil aynı zaman sosyal sorumluluk olarak gördüğümüz, hatta sosyal sorumluluğunda ötesinde bir vazife olarak kabul ettiğimiz "Eğitime Destek Projelerinin" yanında olmaktır. Mersin kapsamında birçok okulda iki yıldır konferans, seminer, tanıtım toplantıları, geziler, yarışmalar düzenlemekteyiz.

Üçüncüsünü bu yıl gerçekleştirdiğimiz ve yediden yetmişe tüm vatandaşlarımızın büyük ilgi gösterdiği, artık gelenekselleşen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Bisiklet Yarışları ile hem daha sağlıklı bir nesil yetiştirilmesine katkıda bulunmak hem de halkımızda bir çevre sorumluluğu oluşturmaktayız. Bugün ise burada Kocatepe İlköğretim Okulundayız. Geçen sene bazı eksiklerini el birliği ile gidermeye çalıştığımız okulumuzun bu yıl hem Atatürk Büstünü yeniledik hem de çocuklarımızın daha çok okuyabilmesine imkan yaratmak için yeterli ve modem bir kütüphane oluşturmaya çalıştık. Mersin’ in her köşesindeki okullar bizim okullar bizim okulumuzdur. Hepsi bizim çocuklarımızdır. >”

Mersin Valisi Hüseyin Aksoy ise yaptığı konuşmada: “Atatürk büstü, Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Atatürk’ ün bize hedef gösterdiği Türkiye Cumhuriyeti devletini daha ileri taşıma adına, onu daima anmamız gereken, hatırlamamız gereken güzel bir anlamı ifade etmektedir. Anayasada ifadesini bulan Atatürk Milliyetçiliğine bağlı, Cumhuriyetin temel niteliklerini koruyan ve geliştiren nesiller yetiştirmekte bizlerin temel görevi. Bu bakımdan bütün kurum ve kuruluşlar olarak işbirliği içersinde Faaliyetlerimizi sürdürmek hepimizin ortak sorumluluğu. Ben bu konuda desteklerini esirgemeyen Türk Silahlı Kuvvetleri Fahri Yardım ve Tanıtım Kurumuna ve ona çalışmalarında destek veren kurum ve kuruluşlara teşekkür ediyor, emeği geçen herkesi kutluyor, hepinizi sevgi ve saygı ile selamlıyorum. “ dedi.

Daha sonra büstün açılışına geçildi. Okul içersinde açılan sergi protokol ve katılımcılar tarafından gezildi. Verilen ikram ile açılış sona erdi.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..