Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Mert sevdalar

Mert sevdalar
 

...


Sevdalar biriktirdim acılardan damıtarak

Umutlar biriktirdim yalın ayak başı kabak

Vazgeçmedim hiçbir zaman yarınlardan

Pir Sultan Abdal’ın torunuyum

Yaralasa da beni yarin başıma attığı gül

Elbet de yeter yüreğim acılara

En sevda halimle duruyorum hayatın karşısında

Korkmuyor kaçmıyorum

Hodri meydan diyorum

Ve mertçe olsun istiyorum dostluk da düşmanlık da sevdalar da

Köroğlu’nun torunuyum

Bilirim yalan icat oldu, sevda hainleri çoğaldı

Mert dayanır namert kaçar

Meydan gümbür gümbürdenir…

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..