Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mertcan Özgecan Fark Eder mi

 
Kitabın son sayfasıni okudum ve roman bitti. Okudugum  ki o muhteşem duygular da romanla birlikte bitmişti. Devler kız çocuklarını güldürmek için elinden geleni yapıyor, Daldan dala atlıyor adeta ip cambazı olmuslardı. Kötü kral ve yardımcıları yoktu. Cellatlar yoktu.  Sevgisiz anne ve babalar yoktu. Gercek hayat bu kadar acımasıken bir kitapla kandırılmak duygularımı esir etmesi ne saçmalıktı değil mi?
 
Bugün ülkemizde o kadar çok katledilen, tecavüze uğrayan çocuk ve genç var ki sayısı kim bilir ne kadar. Bunlar bizim bildiklerimiz ya bilmediklerimiz onlar ne olacak. Onlara kim yardımcı olacak. Hİc kimse. Bu düşünce kirliliği yaşayan pis beyinli insanlar oldukça bunlar devam edecek.
 
Çözüm mü; çocuğunu sevmeyenin alacaksin elinden, bakmayanin elinden alacaksın. Öz, üvey fark etmez anne ve babaları gözetim altında tutacaksın. Sevgisiz büyümüş çocuklara sevgisiz baba olmak yakışmıyor. Onun için bir yasa koyup diyeceksin ki sen bu çocuğu ne kadar seviyorsun göster, ne kadar istiyorsun. Sevgini göster bana.
 
Dünyaya öyle ya da böyle gelip ailesi tarafından hor görülen sevilmeyen o kadar çok çocuk var ki. Cinsel istismara uğramış o kadar kişi  var ki. Özgecan, Leyla , Mertcan fark etmiyor hepsi aynı.Tecavüz, dayak, gasp fark eder mi? Hepsi de şiddetin bir yanı değil mi? Kötü kalpli insanlar değil mi?
 
Peki ya hiç sesini çıkaramayanlar, hala bu durumu yaşayıp devam edenler  yüzler, binler . Onlara olan çözümü de size bırakıyorum.
 
Ya sİhirli bir değnekle sevgiyi yerleştireceksin kötü olanların alnına ya da , aramızdaki bu pis zihniyetli insanları barindirmayacaksin sessiz kalmayacaksin…
 
        Yazan: Senem Tüfekçidere
 
 
Toplam blog
: 4
: 82
Kayıt tarihi
: 09.01.19
 
 

Biraz çayınız var mı? ..