Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Magazin
 

Merve Boluğur Fanları bu defa öyle sıradışı bir şey yaptı ki! huzurlarınızda: "onlar"

Merve Boluğur Fanları bu defa öyle sıradışı bir şey yaptı ki! huzurlarınızda: "onlar"
 

Onlar Afiş Fotosu


Geçtiğimiz hafta Merve Boluğur fanları; sevdikleri oyuncu için büyük bir mail eylemi düzenlediler. Basından, medyaya, yapım şirketlerinden, kanallara kadar her yere toplu mailler gönderdiler. Benim mail kutum dahil olmak üzere; onların mesajları ile doldu taştı. Kendilerini "MTC" (Merve'nin Tatlı Cadıları) adıyla tanıtan bu grup; öncelikle sevdikleri oyuncunun, gelecek sezon için (Eylül 2013); sıkı ve baş döndürücü bir proje ile karşılarına çıkmasını istediklerini belirtmişler hep bir ağızdan. E haksız da sayılmazlar. Merve Boluğur; Küçük Sırlar'da canlandırdığı nam-ı diğer kırmızı rujlu kız Ayşegül Yalçın karakteri ile 7'den 70'e herkesin dikkatini çekip beğenisini kazanmış, oradaki kendine özgü oyunculuğu ile pek çoklarına dudak ısırtacak türden bir performans sergilemiştir. Hatta kırmızı rujundan, giyim tarzına kadar fenomen olmayı da başarmıştır.

Kuzey Güney ile dönüşü ise onun hayranları için önce büyük bir heyecan, sonra da büyük bir hayal kırıklığına neden olmuştu. Sevdikleri oyuncuyu görmek istedikleri yerden çok uzakta görmüş olmak onları bir hayli üzmüş olacak ki; bu mail eylemini gerçekleştirme kararı almışlar. En büyük istekleri Merve Boluğur'un; bundan sonraki projesinde bomba gibi bir dönüş yapması.

"ONLAR" GELİYOR

Fakat çok daha önemli bir girişimde daha bulunmuşlar. Söylediklerine göre bakmışlar Merve Hanım'ı istedikleri gibi bir senaryoda göremiyorlar, oturup kendi senaryolarını yazmaya başlamışlar. Üstelik bu senaryo için çok farklı, etkileyici ve çarpıcı tanıtım fragmanları, teaserlar, vb. hazırlamışlar. Ben izlerken şok oldum. Eminim sizler de olacaksınız.   

İnternette yazmaya başladıkları dizilerine: "Onlar" adını koymuşlar. Bu dizi senaryoları için; bir de rüya gibi bir cast kurmuşlar. Başrollerde Merve Boluğur, Buğra Gülsoy, Aslı Enver, Mehmet Günsur, Merve Sevi, Fırat Çelik, Ezgi Asaroğlu, Berk Hakman, Dilara Öztunç, Erdal Yıldız, Aydan Şener ve Şebnem Dilligil yer alıyor. Yani anlayacağınız bu hayali kadroda yok yok:) Üstelik bu dizi için hem Facebook hem de Youtube Siteleri kurup açmışlar.

Facebook sitelerinde tanıtım fragmanları, teaserlar, posterler ve "Onlar'ı Anlama Kılavuzu (Onlar'da Kim Kimdir?)" başlığı altında detaylı bilgi ve tanıtımlar da yapmışlar. Sayfayı görenlerin çoğu; "Onlar"ı gerçek bir dizi projesi sanıyor. Oysa ki bu tamamen Merve Boluğur sevenlerden oluşan bir ekibin; kısacası MTC'nin bir başarısı.

Böylelikle fanların yazdığı ve internet üzerinden yayınlanacak olan yepyeni bir dizimiz oldu. Açıkçası ben sayfalarındaki paylaşımları izlerken ve okurken bayıldım, hatta çalışma özenlerine hayran kaldım. Üstelik ben baktığım sırada henüz 1. Bölüm Fragmanları ve senaryoları yayınlanmamıştı. Çok zekice ve özenle hazırlandığı belli olan bu sayfayı buradan da duyurmak istedim. MTC'nin benden rica ettiği üzere, kendilerine ait olan bu sayfalarının linklerini de buradan sizlerle paylaşacağım.

Ne diyeyim hayırlı olsun. MTC Ekibi'ni bu vesileyle yürekten tebrik ediyor ve başarılarının daim olmasını diliyorum. Benden şimdiden söylemesi arkadaşlar; "ONLAR" gümbür gümbür geliyor :)

Onlar Dizisi Facebook Sayfası: https://www.facebook.com/onlardizisi

Onlar Dizisi Youtube Sayfası:

http://www.youtube.com/channel/UCAghxxk6D9iavioCGM951PQ

Onlar Dizisi 1. Tanıtım Fragmanı: http://youtu.be/4yvuGPgAqEA

MTC Ekibi'nin Merve Boluğur Fan Club Sayfası:

https://www.facebook.com/MerveBolugurFunClub

Katharsis

katarsisindunyasi@gmail.com

Dikkat! Yasal Uyarıdır: Bu blogda yayımlanan tüm içeriğe ilişkin haklar blog kullanıcısına (üyesine) ait olup, Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'nun koruması altındadır. Bu blogdan ancak kullanıcının adı ve blog adresi kaynak gösterilerek alıntı yapılabilir. Aksi takdirde her türlü hukuki ve cezai sorumluluk alıntıyı yapana ve yayımlayana ait olacaktır.

 
Toplam blog
: 19
: 6255
Kayıt tarihi
: 13.08.12
 
 

İstanbul Bilgi Üniversitesi Psikoloji Bölümü mezunuyum, yaklaşık 10 senedir psikolog olarak çalış..