Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '19

 
Kategori
Dostluk
 

Mesafe Dediğin Nedir ki?

Başımı yastığa koydum da gelmedi bir türlü uyku...
Yeni yeni vuruyor galiba gideceğinin sıkıntısı.
Yaş 27 ama çoğu şey yeni dank ediyor.
Çünkü zamanımın çoğunu gerizekalılık ederek harcıyorum.

Her neyse, sen hepsini biliyorsun zaten.
Ha tüm bunlara rağmen neden hala bana katlandığını da bilmiyorum..

Kendimi bildim bileli; anlayan, dinleyen tarafım.
Sonra sen çıktın karşıma
Anlatmadan anladın,
Dağıldığımda toparladın,
Düştüğümde kaldırdın,
Gördüğüm kabuslardan uyandırdın,
Yanlış yollara girdim.doğru yolu yine sen buldun..

Bu süre zarfında bendeki yerini ne kadar anlatabildim, sana tüm bunlar için ne kadar teşekkür edebildim bilmiyorum.
Çünkü ilk defa biri için debelenmeme gerek kalmadı.
İlk defa biri, bir bakışımla öncemi ve sonramı görebildi.

Gelen tüm yanlış insanlar için artık üzülmüyorum, çünkü karşılığında tek doğrumu buldum.

Ben en huzurlu uykularımı senin çatın altında uyudum.
Ve tüm bunlardan ötürü bana verdiğin o harika dört yıl için teşekkür etmeden geçemedim.

Yüz yüze konuşursam toparlayamam biliyorum.
Gidişine üzülmek yerine senin adına sevinmek daha kolay geldi.

Belki de beni arkanda bırakıyormuşsun hissedemediğimden bilmiyorum.
Senin yokluğunda buranın ne kadar çekilmez olacağını düşünürsem kafayı yerim yoksa.

Biliyorum, biliyorum mesafeler engel değil.
Benim de sana geleceğimden şüphen olmasın.
Nerede olursan ol, elin hep üstümde olacak biliyorum.

Hayatımda ilk defa biri için "o gitmez" diyebiliyorum.
İlk defa sırtımı birine yaslayabiliyorum.
İlk defa eminim bana olan sevgisinden.

O yüzden de ağız dolusu İYİ Kİ  diyebiliyorum...
İyi ki hayatıma geldin...
İyi ki canımın parçası oldun..

Ve şunu asla unutma;
SENİ ÇOK SEVİYORUM...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..