Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '19

 
Kategori
İlişkiler
 

Mesafe Koyma Tavır mı Trip mi?

Kızdığımız, küstüğümüz ya da güven sorunu yaşadığımız bize zararlı olabilecek canımızı sıkan kimselerle aramıza mesafe koyuyoruz.

Doğrusu ben bunu anlamıyorum, ne mesafesi! Benim kitabımda insanlar iki türlüdür: Ya yanımda ya hiç. Yanımdaki yanımda olmayı hak ettiği sürece gitmez, hiç de yanımda olmayı hak etmediği sürece hiç.

Mesafe koymak yanında da değil hiç de değil. Açık kapı bırakıyorsun, gün olur yanımda olabilirsin ya da tersi. Yani kişiyi cezalandırıyorsun.

Niye uzak duruyorsun ki kov beni gideyim!

Kimse bana mesafe koyamaz, ben mesafe koymayı istenmeme hatta kovulmak olarak anlarım o kişinin hayatından giderim.

Ama bunu kızgınlıkla yaptığını anlarsam, yani tripse hoş bir şey. Tavır kötü, tavır bir fikrin/niyetin sonucu, trip ise duygunun, küsmek gibi yani.

Konuşuyor ama mesafeli, ne demek bu ya, hiç konuşmasın ve ayıp olmaz merak etmesin!

Mesafe koymak temelde tavırdır insan sevdiğine mesafe koymaz küser; ama günümüzde küsenler de mesafe koyuyorlar.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..