Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '18

 
Kategori
Dilbilim
 

Mesaj

Uzun zamandır yazmak istediğim... Ama sürekli ertelediğim bir konu hakkında yazacağım bu sefer... Özellikle internet kullanımının yaygınlaşmasından sonra yeni bir mesajlaşma dili türedi... Selam yerine slm,canım yerine cnm,ne yapıyorsun yerine napiyosunnn diye uzatmalar ya da naber yerine nbr... 

İlkokuldan mezun olduğumdan bu yana, olabildiğince mektup yazmayı alışkanlık haline getirmiş bir insanım. internetin yaygınlaşmasıyla mektuplar yerini elektronik postalara bıraktı. Ve whatsup gibi cep telefonu uygulamaları neticesinde demin de demiş olduğum yeni bir dil türedi... Teşekkür yerine  tşk aldı.

Ben bu dili bir türlü sevemedim... Sevmeyeceğim de... Öyle ki bir arkadaşım bir gün teşekkür ederim yerine tşk deyip kestirip atınca ben de tşk nedir diye azarlamıştım onu.

Bu dil bana son derece samimiyetsiz geliyor... Ve işin içinde samimiyet yoksa hiç bir şey uzun ömürlü olmuyor ne yazık ki...

Mutlu Pazarlar...

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..